به سلامتی

به سلامتی ... 

بچه هایی که همه عیدی های عید امسالشون رو میدن به باباشون تا برای مهمونا میوه بخره 

 

به سلامتی... 

همه بچه هایی که چون پیش دستی های چینی کم دارند وقتی مهمون میاد  

میوه و آجیل نمی خورن  

 

به سلامتی ... 

همه بچه هایی که وقتی مهمون میاد میشینن روی وصله مبل و تا وقتی مهمون نرفته از جاشون تکون نمیخورن 

 

به سلامتی ... 

همه بچه های با معرفتی که به بچه های محک عیدی میدن .

  

  

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام و درود دوستان گرامی که در بازی شرکت کردید
اسمتون رو در لیست پرواز درج کردم
اطلاع ندادید ولی من اتفاقی متوجه شدم :)

عاطی 1390/12/24 ساعت 15:33



چقدر زیبا!

خونه مون تقریبا به محک!نزدیکه! همیشه تبلیغایی که می زاره تو اتوبان ارتش خیلی قشنگن و تلخ!

چه بازی قشنگی...

سلام دوست من..
این جملاتت اینقدر به دلم نشست که احساس کردم واسه من نوشتیش...
قربونت...

مریم 1390/12/25 ساعت 11:20 http://mazhomoozh.blogfa.com

عالی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد