کریسمس نه ، نوروز

خدا جون ، ما معمولن این روزا نوروز رو جشن می گیریم ، نه کریسمسو.

گفتم احتمالن مشغله ت زیاده ، شاید یادت رفته باشه.


نظرات 6 + ارسال نظر

والا

بهار 1390/12/28 ساعت 13:26

واقعا


بابا شهر ما کریسمسم رد کرده! دو روزه از شدت برف ماشینو نتونستیم از پارکینگ درآریم

الهه 1390/12/28 ساعت 14:29

آفرین!

مریم 1390/12/28 ساعت 16:39 http://mazhomoozh.blogfa.com

خدا می خواد دفعه بعدی که توو آمریکا به دنیا اومدی خیلی گیج نشی و راحت بتونی خودتو با شرایط وفق بدی.

اگر منظورت سرمای هواست آلن جان شما الان کجا تشریف دارین؟
ما که داریم تو تهران میپزیم!!!

ببخشید آلن جان
من همش تو خونه دارم خونه تکونی میکنم و کنار شیر آب داغ و شوفاژهای روشن و اینها..واسه اینه که همش خیس عرقم این چند روز
یه ربع رفتم بیرون واسه خرید تازه فهمیدم منظورتون چی بوده..!!!
الان با انگشتهای قندیل بسته دارم درخواست عفوم رو تایپ میکنم!!!!
والا با این نوروزمون!!!...صد رحمت به سردی هوا موقع کریسمس!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد