نود + ۱

هنوز سال نو نیامده است  

اما به گواهی تقویم  

این اولین دانه ریز حرف است در سال ۹۱ 

آرش ٬علیرضا ٬ آلن ٬ تیراژه ٬کورش ٬ خاله سوسکه ٬ الهه ٬حمید ٬ اهورا ٬ من و من ٬پدیکس 

احسان پارسا و گارسیا و همه چشمهای عزیزی که دانه های ریز حرف ما را خواندید ... 

-

عیدتون مبارک 

 

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
محسن باقرلو 1391/01/01 ساعت 00:58

دم همه تون گرم و سرتون خوش
من شاید اینجا کم کامنت بذارم ولی
خیلی دوس دارم این خونه رو ...
عید شماها هم خیلی خیلی مبارک .

Pedix 1391/01/01 ساعت 01:01 http://Pedix.blogfa.com

عید شما هم مبارک دوست گلم ...

سنت کیامهر 1391/01/01 ساعت 01:06

مرسی محسن عزیز و پدیکس گرامی

عید همگی مبارک
همه ی نویسنده ها و مخاطبان این وبلاگ که بهانه ایست برای بیشتر با هم بودن

و شما جناب سنت کیامهر قدیس
ممنون برای این پست
و با بهترین آرزوها

درووووووووووووووود

همین دانه‌های ریز حرف از برف زمستان رساندمان تا پیوند این بهار

سال نو مبارک

بر همگی شما

برای تک تکتون شروع ساله خوب و سرشار از موفقیت و عشق و سلامتی و ثروت آرزو می‌کنم

برای تیراژه

برای آرش

برای علیرضا

برای خاله سوسکه

آلن

کورش

الهه

حمید

برای همتون

ساله نو مبارک

نوروز مبارک

سنت کیامهر 1391/01/02 ساعت 00:58

هی محسن باقالی
ما هم این وسط شلغمیم دیگه ؟

گارسیا 1391/01/02 ساعت 01:11 http://www.draft77.com

کیامهر مرسی که برخلاف همه منو یادت مونده بود
عید تو هم خجسته و شاد باشه .

گلنار 1391/01/02 ساعت 01:30

آرش ٬علیرضا ٬ آلن ٬ تیراژه ٬کورش ٬ خاله سوسکه ٬ الهه ٬حمید ٬ اهورا ٬ من و من ٬پدیکس ,احسان پارسا و گارسیا و
سنت کیامهر قدیس و دیگر دوستان

ســــــــــال نــــــــــــــــو تــــــــک تــــــــک شـــــــــــــما
عـــــــزیـــــــزان مبــــــــــــارک و ســـــــــــرشــــــــــــار
از ســـــلامـــــــت و رضـــــــایـــــــــت و لـــبــــــخنـــــــد.

پرسونا 1391/01/02 ساعت 11:56 http://parsona.blogfa.com

سلام سال نو مبارک!
سال خوبی پر از شادی و لبخند برات ارزومندم! پر از امید هایی که با همین بهار جوانه بزنند!

paizeeboland 1391/01/02 ساعت 16:08

Toye avazi ke nafasiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
HAGHE toro sefareshi joda gozashtam

نوروز مبارک بر همه ی دوستان
شاو تندرست باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد