خلوت

تهران ِ این روزا ،‌‌ یعنی خود خود بهشت.


نظرات 3 + ارسال نظر

فقط نمیدونم چرا از حوری و غلمان خبری نیست!!!
ولی خوب گفتی آلن..بهار نفس کشیدنیست این روزها
هر چند که هنوز اردیبهشت نیامده این بهشت میشود همان جهنم بی دروپیکر دود و دم و بوق و گرما

خب وقتی تهران خلوت میشه ، تعداد حوریان و غلمان ها هم کم میشه دیگه.
اردیبهشت که چه عرض کنم ، از بعد 13 به در ، میشه همون جهنمی که گفتی.

چقدر از این خلوتی شهرها توی تعطیلات عید خوشم میاد..کاشکی مردم هیچوقت از مسافرت برنگردن

بله ، خلوتی شهر ها ،‌ توو این ایام واقعن لذتبخشه.

من خودم یه طرحی داشتم که وقتی مردم روزای عید میرن مسافرت ، بعد 13 به در ، مرزای شهر رو ببندن و نذارن کسی بیاد توو.
آخ که چه حالی میده.

مریم 1391/01/12 ساعت 08:58 http://mazhomoozh.blogfa.com

ولی من شلوغیشم دوست دارم. اونم یه جور بهشت جهنمیه واسه خودش.

اوهوم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد