دَدَم وای!(1)

وقتی کودک هستی...

_ماشالله! چه دختر تپل نازی! لُپ های قلنبه اش رو ببین! ای جانم! صورتش مثل انار می مونه. به این میگن دختر! وقتی بزرگ شدی عروس من میشی خوشگل خانوم؟

وقتی بزرگ شده ای...

_خاک تو سرت! لپات مثل کوآلا آویزون شده. رسماً خرس شدی! انقدر نخور! اصلاً تو از همون بچگیت خپل بودی. آخه به تو هم میگن دختر؟ من که می دونم آخرش هیشکی تو رو نمی گیره.

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام وبلاگ خوبی دارید یه سری به ما بزنید
macasims.blogsky.com

وقتی کودک هستی...
"آخی! چه خوشگل میخندی تو وروجک! آدم دلش غش میره! گوگولی شومبولی بولی! ای جونم! تو رو خدا یه ذره دیگه واسه خاله بخند!...یه ذره دیگه!...ای جونم! بازم خندید!"
وقتی بزرگ شده ای...
"ببند فکتو بابا! چیه مثل اسب آبی دهنتو باز کردی میخندی! اه اه! حال آدم به هم میخوره! سنگین باش یه کم!"

سنت کیامهر قدیس 1391/01/18 ساعت 19:44

من که میدونم اخر تو رو هیشکی نمی گیره

گرفته!

سنت کیامهر قدیس 1391/01/18 ساعت 19:46

در ضمن وردتو.ن ره جمع نویسندگان خیر مقدم عرض می کنم ابله خاتون

سنت کیامهر 1391/01/18 ساعت 19:46

ورودتون را

والا با این تعریفاشون!!!

سلام خاتون بانو
خیلی خوشحالم که شما هم به جمع ما آلاچیق نشینان دانه های ریز حرف پیوستید
فعلا که این وبلاگ مردانه شده!
بلکه با حضور شما کمی فضا لطیف تر بشه!!
شوخی کردم...
همه ی بزرگان لطف دارن که هستند و نفسشان گرممان میکند..
امیدوارم لحظه های خوبی رو کنار هم و مخاطبان داشته باشیم..که قطعا اینچنین است..
خوش آمدید بانو..

حضور من همیشه و همه جا باعث لطافته!
خیلی ممنونم.لطف دارید.

خوش اومدید

مرسی.

صنم 1393/03/11 ساعت 09:14

احمق خاخام چته؟دارم تفکر میکنم نامبرم
09309748184زنگ بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد