این مردم(1)

«این مردم» موجوداتی هستند که وقتی در خانۀ خودت، در اتاق خودت، روی پایت را لگد می کنند طوری که آه از ته اعماقت برمی خیزد،به جای «ببخشید» می گویند:«خاک تو سرت!هیچوقت عقلت نمی کشه کجا باید بتمرگی!»
نظرات 5 + ارسال نظر
سنت کیامهر قدیس 1391/01/19 ساعت 13:29

یکی این ابله خاتون رو از برق بکشه
روزی چند تا پست میذاری ؟

سنت کیامهر 1391/01/19 ساعت 13:38

در ضمن جنابعالی با فضای این وب آشنایی ندارید
متاسفانه در بین نویسندگان این وبلاگ جانوری وجود دارد به نام آرشمیرزا که با حضور ایشون خیلی باید مواظب کلماتی که انتخاب می کنید باشید .
حالا بعدا خودت می فهمی
عجالتا این ( ته اعماقت ) رو عوض کنه تا آرش نیومده

من خانوم هستم.فرق دارم.آرش به من که گیر نمیده که!تویی که گیرخورت خیلی خوبه!

آلن 1391/01/19 ساعت 14:34

به قول برو بچ :
به جمع کثیف ما خوش اومدی رفیق

از خودمان پستی در کرده بودیم ، ولی چون دیدیم شما زودتر قدم در این بارگاه گذاشته اید ، آنرا در نطفه خفه کردیم.

موتوشککریم!

آرشمیرزا 1391/01/19 ساعت 15:22

کیامهر دروغ میگه
شما مصونیت کامنتیکی داری
من با هیچ عمقی کاری ندارم بحز عمق درک بابک که لایتنهای ست

مرسی
موافقم

آوا 1391/01/19 ساعت 15:45

وای خیلی قشنگ
بود بانو.........
مررررررسی
یاحق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد