آخه چطوری ؟

خدایا ! آخه با اینهمه بدبختی که گریبان اکثر کشورا مثل فرانسه و یونان و انگلیس و آمریکا و ... رو گرفته ، چطور از اینهمه خوشی که توو ایران واسمون فراهم شده لذت ببریم ؟

آخه مگه دلمون میاد ؟


نظرات 8 + ارسال نظر

والا به خدا!

آره والا

عاطی 1391/01/19 ساعت 16:49


من که می گم جمع کنیم بریم اوونور همدردی :دی

من دوس دارم برم جزایر هاوایی واسه همدردی.
تو کجا دوس داری بری واسه همدردی عاطی جان ؟

mmadalbo 1391/01/20 ساعت 10:01 http://nemidanam.blogsky.com

خیلی دوست داشتم اینو خیلی خوب بود
آقایه کاروان همدردی تشکیل بدید ماهم هستیم
فعلا که دیروزو دیشب خیلی خوشی کردم خستم میرم بخوابم
خواستید برید یه ندا بدید

ممنون.
چشم. ایشالا یه تور همدردی راه میندازیم.
خیلی متاسفم که خوشی کردین ، اونم توو شرایطی که بسیاری از عزیزان اروپایی و آمریکایی در بیچارگی به سر می برن.

منم با راه اندازی یه کاروان از نوع کارناوالش و رفتن به کشورهای مذکور و بالاخص فرانسه موافقم.

بله. باید یه کاروان همدردی راه بندازیم.

mmadalbo 1391/01/20 ساعت 23:40 http://nemidanam.blogsky.com

شرمندم از روی همه از عزیزان اروپایی و آمریکایی گه در بیچارگی به سر می برن.
چیکار کنم دیگه تو خوشی غرقیم اصلا نمیشه شاد نبود هرجا که میری خوشیه تو خیابونو تو اداره ها تو مدرسه ها اصلا همه جا اصلا دیدید وقتی پشت چراغ قرمزید
یکی میات یه بسته شیرینی دستشه یه لبخند تو دل برو بهتون روحیه میده صبح با انرزی به کاراتون برسید اصلا کار چیه ابنجا که همه کارا خود به خود درست میشه
اینقدر هم مردم جیبشون پره خداروشکر گوش شیطون کر که بودجه زیادی دولت که بعضی وقتا به حسابشون میرزه اصلا از زمان واریزش بی خبرن اصلا کسی به این پولا احتیاج نداره همه چی خوبه اینقدر خوبه که بعد از اینکه به کشورهای دوست قدیمی .... کمک کردیم میخوام یه دورم بریم آمریکا وفرانسه اینا بهشون سرو سامون بدیم واقعا از روشون شرمندم
منکه رفتم بخوابم دوباره امروز خوشیون زیاد بود خستم
بابت فردام پیشاپیش شرمندم آخه نمیشه خوش نبود

قبول دارم که شادی توو جای جای این مملکت ریخته ، ولی شما هم سعی کن موقع استفاده از این شادی ها ، یه خورده عبوس و گرفته و ناراحت باشی که یه همدردی کوچیکی هم با اون عزیزان آمریکایی و اروپایی داشته باشی.

اصلاحیه 1391/01/20 ساعت 23:42

آمریکایی که در بیچارگی

درسته بیچاره هستن ولی دلیل نمیشه که شما بهشون فحش بدی.
اونم فحش به این کثیفی.

mmadalbo 1391/01/21 ساعت 00:54 http://nemidanam.blogsky.com

چشم با ناراحتی شادی میکنیم
ولی من که فحشششش ندادم

آفرین به شما.
آره فحش ندادی. ناسزا گفتی.

مریم 1391/01/21 ساعت 22:19 http://mazhomoozh.blogfa.com

من چون اصلا اهل سیاست نیستم نظری ندارم!
.
.
.
آخی! الان که فک می کنم می بینم چه قدر طفلکین! آخی!

آره بابا. خیلی طفلکین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد