استحاله


از لطف ِ انار سرخ ِ پیراهن تو

این کهنه چنار

بید مجنون شده است.

نظرات 16 + ارسال نظر

انار سرخ پیراهن تو!
کهنه چنار..بید مجنون..

شاعر ها شاعرند یا شاعر میشوند ؟

عالی بود جناب آرشمیرزا..به گمانم خودتان خوب میدانید که بیش از این چیزی نمیشود گفت..بس که همه چیز تمام مینویسید

منم وبلاگو باز میکنم آنتی ویروسم پیغام میده..
ویروسی شدید؟

عاطی 1391/01/23 ساعت 15:07


بسیار زیبا

میگه
address has been bloched

آرشمیرزا 1391/01/23 ساعت 15:49

آذرنوش ! یه بار دیگه امتحان کن ببین مشکل حل شده یا نه؟

نه اینبار دیگه میگه ویروس یافت شده deletکه میکنم صفحه وبتون ارور میده

آرمیتا 1391/01/23 ساعت 18:21

از پیامبر شرقی (زرتشت) انتظار تکراری پخش کردن نداریما !

اصلا یه چیزی بودا... خدا.
دمت گرم

[ بدون نام ] 1391/01/23 ساعت 21:44

http://s2.picofile.com/file/7352373224/nod.png

آرشمیرزا 1391/01/23 ساعت 22:15

آرمیتا جان! این طرح رو اینجا نذاشته بودم

برای طرحهای جدیدتر به وبلاگ خودم مراجعه کنید

ببخشید اگه با گیج بازیم حس طرح رو خراب میکنم ولی این "انار سرخ ِ پیراهن تو" رو نفهمیدم! استعاره از دله و چیزی شبیه "انار سرخِ توو پیرهن تو" بوده که برای رعایت ریتم اینشکلی شده؟ یا واقعا منظور از انار، پیراهن سرخ یار بوده؟...اگه اولیه که خب این ترکیب از کلمه ها این معنی رو نمیرسونه. اگه دومیه که خب باقیش به خط اولش نمیاد. اگه هم معنی سومی داره که خب هیچی!

البته منکر زیباییش نیستم
اصلا همون تصویر بید مجنون شدن کهنه چنار بسه واسه یه شعر

تیراژه 1391/01/24 ساعت 00:15

حمید
فکر کنم منظور چیزی شبیه انار بوده در پیراهن!!
حالا میتونه چند پهلو باشه و استعاره از دل نیز!
و همچنین استعاره از طرحی سرخ روی پیراهن نیز!
خلاصه اینکه با توجه به طبع ارشمیرزا انتظار هر چیزی میرود!
(ایکون : تیراژه ی ته پیازی!!)

به تیراژه:

آها! حواسم نبود
آره. اونی که اول گفتی هم میشه
اونجوریم یه مدلی قشنگه...فرقی نمیکنه...هرکدوم که باشه خوشه...

رها 1391/01/24 ساعت 11:16

عالی بود آرش خان

آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد