دکتر می شویم

من با کمال افتخار و اقتدار تصمیم گرفتم که از همین امشب بعد از شام شروع کنم به درس خوندن واسه امتحان دکترا.البته خیلی آدم های نادان و کج فهم و بیخود اطرافم هستن که میگن:«اوووووو!از الان می خوای بخونی؟بابا بی خیال!حالا کو تا فردا 8 صبح؟!بذار صبح تو راه تو اتوبوس بخون!» امّا من معتقدم آدم باید در زندگی برای هر کاری برنامه ریزی صحیح و دقیق داشته باشه تا موفق بشه.و اصولاً اگه آدم همۀ کارهاش رو زودتر انجام بده بهتره تا اینکه دیرتر انجام بده.و کلاً بهتره آدم کار امروز را به فردا میندازه.

نظرات 9 + ارسال نظر

کاملا با حرفتون موافقم

عارفه 1391/01/24 ساعت 21:37 http://inrozha.blogsky.com/


موفق باشید خانوم دکتر!!

آوا 1391/01/24 ساعت 23:18

وای چه بامزه...خیلی
باحال بود......آورین
آورین خانم دکتر..
یاحق...

من بهتون افتخار میکنم ،عالی بود
اصن حرفی بود از اعماق ته وجودم شایدم ته اعماق وجودم

قابل تقدیره...
موفق

مریم 1391/02/25 ساعت 18:04 http://mazhomoozh.blogfa.com

هر چند که یک ماهی از نوشتن این پست گذشته ولی واقعا حال نمودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد