qq bangbang

یعنی لعنت خدا بر کارخانه ای که تفنگ های توی خواب آدمها را می سازد  

همیشه خدا یا گلوله ندارند یا درست جای حساس خواب٬ گیر می کنند ... 

  

نظرات 7 + ارسال نظر
آوا 1391/02/05 ساعت 09:52

کیو کیو....بنگ بنگ
کاش توی بعضی
بیداریا هم گیر
میکرد....توی
خیــــــلـــی
از نــــــــــا
خواسـته
ها.....
یاحق...

آرشمیرزا 1391/02/05 ساعت 12:01

خب بیا من یه تفنگی بهت بدم که همیشه ی خدا گلوله داره
مخصوص خواب هم هست
باید بگیری بخوابی
خودش اتومات میزنه وسط سیبل ِ درکت

ای گفتی ...
بعضی وقتا هم هر چی میزنی بهشون نمی خوره
اگرم خورد اونا نمی میرن؟؟!!

[ بدون نام ] 1391/02/05 ساعت 15:27

سپیده 1391/02/05 ساعت 16:00 http://osyaaan.blogfa.com/

:))

اونوقت طنابهای دارشون هم پاره نمیشد ها

درهای همیشه بسته
راه هایی که تمام نمیشوند
کفش هایی که به پای ادم تنگند یا بزرگ
درهایی که یا کلیدشان گم شده یا دستگیره ندارند
و استخرهایی که هرچقدر شنا میکنی به سطح آب نمیرسی..
این ها هم هستند..

چه خواب های خشنی!
ترسناک ترین و بدترن خواب من واسه زمانیه که خیلی بچه بودم بعد من توی یه فضای مربعی گیر افتاده بودم و یکی از این هیولاهای توی کارتون ها هم افتاده بود دنبالم! بعد همینجوری من میدویدم دور اون مربعه! از رو زمین میرفتم تو آسمون و سروته میشدم دوباره میرسیدم به ضلع های عمودی یه وری میشدم و همینجوری الی آخر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد