این مردم(5):نمایشگاه کتاب

این مردم موجوداتی هستند که بوفۀ خونه شون رو به جای ظرف و عتیقه و عکسِ سفرِ دوبی و آنتالیا، با کتاب پر می کنن! آخه انسان اینقدر باسواد؟! اینقدر بافرهنگ؟! اینقدر یعنی واقعاً؟!؟!


خودزنی:از نمایشگاه پارسال 4تا کتابِ نخونده دارم.

نظرات 5 + ارسال نظر

این مردم موجوداتی هستند که حتی به محتویات تویه بوفه همم کار دارن!
بعد براش پستم می نویسن

راد 1391/02/09 ساعت 10:03 http://mmrad.blogfa.com

فرهنگ دارد فوران می کند .. هی هی

سلام دوست من...
کتاب خریدن به تنهایی هم لازمه ولی کافی نیست دوست من..
میدونی خرید کتاب باعث رونق صنعت نشر میشه و تا حدودی مفید است...بهتر آنست که پولمان باعث رونق صنعت نشر ایران شود تا ریخته شدن تو جیب کشورهای عربی ...

والا من کتاب خوب گیرم نمیاد وگرنه میخونم...بوفه هم نداریم

عاطی 1391/02/10 ساعت 18:04


من نمی دوونم چرا توو نمایشگاه کتاب فقط جذب غرفه کودکان می شم:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد