اسب

.

- کاش یه اسب داشتم.

- که غروبا که سایه ها کش میاد و دلت میگیره بزنی به بیابون و موهاتو بدی دست بادی که هوهوی درویشِ همیشه غمگینش دلتو میبره به حسرت دشتی که هیچوقت بهش نرسیدی؟... 

- وا! ...نه بابا این لوس بازیا چیه!؟....واسه اینکه چشم آزی جون دربیاد!...آخه میدونی!؟ چند روز پیش دوست پسر آزی جون واسه تولدش یه کره اسب خریده! 

.

نظرات 7 + ارسال نظر
محسن باقرلو 1391/02/09 ساعت 20:16

خوبه که اینجا باعث شده بیزوکودیل بخوری و قلمت کار کنه !

- تا چشت درآد! (آیکون "مخاطب مداری!")...
- ولی از شوخی گذشته با توجه به اینکه مخاطبان اینجا از دسته وبلاگ خوانهای خاصی هستن که وبلاگهای مورد علاقه شون رو مرتب دنبال میکنن ولی قسم خوردن نه نظر بدن و نه حتی روی این سیستم امتیازدهی کلیک کنن خیلی باید سخت جون باشی که این "به هیچ جای مخاطب حساب نشدن" بهت برنخوره و همچنان بنویسی! ولی علی الحساب بنده که رومو سفت کردم به نوبه خودم عمود این خیمه رو برافراشته نگه دارم! (آیکون "عمود خیمه!")...

"اسب حیوان نجیبیست"
وقتی این پست رو خوندم چند بار تو ذهنم تکرار شد
نجیب..مثل شاعر ها

مدرنیه ی لعنتی...

mmadalbo 1391/02/09 ساعت 23:13 http://nemidanam.blogsky.com

کاش یه اسب داشتم....

هووووووم
چرا بعضیا انقد بی ذوقن؟چرا انقد آدمای اینجوری دورورمون زیاد شده!واقعا جای تاسف داره

پروین 1391/02/11 ساعت 02:15

تو مملکت ما مردم برای تولد دوست دخترهاشون براشون کره اسب کادو میگیرن؟
چه خوب... چه مملکت آروم و بی دغدغه ای داریم و خبر نداشتیم.
خوش به حالمون.....

آره! نمیدونستید مگه!؟ بعد از نقدی شدن یارانه ها انقده وضعمون خوب شده که بیا و ببین! یعنی یه وضعیا! باید خودت بیای ببینی! (آیکون "روانگردان!")...

پروین 1391/02/11 ساعت 02:20

حمید اقا
یه سوال فضولی میشه بپرسم؟
این بیزوکودیل چیه؟

یه چیز دیگه هم بگم. من یک بار تو عمرم فقط سوار اسب شدم. با چقدر ترس و لرز. بعد تو دلم پیش خودم خیال میکردم الآن احتمالا شکل نیکول کیدمن شده ام در حال اسب سواری که یهویی لامصب یورتمه رفت بیهوا و من خودم رو چهارچنگولی چسبوندم به پشتش و بی خیال هر چی "گریس فول نس" شدم. &%$# درد بعدش هم که دیگه خواب و رویای گریس فول بودن رو از مخیله ام پاک کرد که پاک کرد.

- روم به دیوار "ملین"!
- خوش به حالت. دو تا چیز هست که اگه وضعم خوب بشه حتما قسمت زیادی از عمرم رو سوار بر اونها خواهم گذروند! یکی کشتی یکی هم اسب! (آیکون "خدا پروانه رو شناخته بهش شاخ نداده!")...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد