کامی کوچولو سه ساله از جاکفشی مسجد!

.

کامی کوچولو سه ساله از جاکفشی مسجد! : با سلام بنده دیشب خواب دیدم با دوستهایم در مهدکودک نشسته ایم و داریم نقاشی میکشیم و "آهویی دارم خوشگله" میخوانیم و دست میزنیم و به اقتضای سنمان همینجوری بیخودی خوشحالیم که یکدفعه یک عده که جورابهایشان از جیبشان آویزان است میریزند توو و شروع میکنند به نماز خواندن! بعدازظهرش هم مراسمِ هفتمِ   

بزرگ خاندانِ یک جایی در مهدکودکمان برگزار میشود! واقعا یعنی چی!؟ تعبیر! : چیز خاصی نیست عزیزم! عجالتا شما همان دستتان را بزنید! فقط طبق صحبتهای رئیس سازمان بهزیستی در گام اولِ اجرای طرح "مسجد مهد" به یکصد مسجد مجوز مهد کودک اعطا شده تا ازین پس کودکان در فضایی دینی و معنوی آموزش داده شوند! (لینک) 

.

نظرات 15 + ارسال نظر
جزیره 1391/02/14 ساعت 16:24

وااااااااااااااای.میبینم که دانه های ریز حرفو هم خدا ازاد کرد بالاخره بر ا ما.
به به ،حمید هم که مجدد دست به قلم شده اینجا. چه خووووووووووووب. خب حالا برم پستتو یا بهتره بگم پستاتو بخونم

آزاد کرد!؟ مگه بسته بود!؟

جزیره 1391/02/14 ساعت 16:34

اره برا من باز نمیشد. انتی ویروسم ارور میداد و میبستش.
و آمما در مورد پستت: بعضیاش طرحش مثه هموناییه که قبلن تو وبلاگ خودت مینوشتی،مثه همین تعبیر خواب و اون دیالوگای الاغیه من و دوستم،
این یکی رو خیلی دوس داشتم:
رنگین کمانِ پرکلاغی گوشه ی قاب سپید...

عجیبه! من روزی حداقل دو سه بار به اینجا سر میزنم. توو چند روز اخیر نه از شرکت و نه از خونه به این مشکلی که میگی برنخوردم. شاید مشکل از طرف سیستم شماس! (آیکون "بهتان!")...

جزیره 1391/02/14 ساعت 16:48

این جمله ش خیلی باحال بود:
و به اقتضای سنمان همینجوری بیخودی خوشحالیم
ما هم به اقتضای سنمان همینجوری بیخودی دپیم
درمورد این مسجد مهد یا مهد مسجد!! حالا هرچی، مسلما تو طرحشون نمیخوان که اینجوری شه ولی متاسفانه فک کنم اینجوری بشه. چون صددرصد هیچ فضایی واسه بچه ها به مسجد اضافه نمیکنن و بچه هاباید با همینی که هست بسازن دیگه. البته اینا همش در راستای اصول تربیتی هستااااااااااا،میخوان به بچه ها بگن که باید قانع باشن و با هرچی که دارن بسازن!!!!بله اقا. بله

البته تا اونجایی که بنده خبر دارم "بیخودی دپ بودن" فقط در خراب شده ی مرز پر گهر ما اقتضای جوانی محسوب میشه! وگرنه در حالت طبیعی اقتضای جوانی باید "بیخودی پرانرژی بودن" باشه نه بیخودی دپ بودن!

علیرضا 1391/02/14 ساعت 17:11

ویروس؟
فکر نکنم
چند وقت پیش سایت یکی از ابزار های وبلاگ رمز آنتی ویروس ند 32 رو منتشر میکرد برای همین ند32 این سایت و هرچی که مربوط به اونجا هست رو بلاک میکرد
ولی خب اون ابزار (رتبه سنج گوگل) رو عوض کردم و حالا فکر نکنم بازم این مشکل وجود داشته باشه !

آره بابا! این جزیره اینا دارن سمپاچی میکنن که وبلاگ مارو بدنام کنن علیرضا جان! وگرنه هر مومن بابصیرتی میدونه که ویروس و اینا بهونه اس! اینا جاسوس اسرائیلن! اینا جاسوس انگلیسن! اینا فریبن خورده ان! اینا قلاده های طلا هستن! (آیکون " ")...

عاطی 1391/02/14 ساعت 17:17


متاسفم که چرا زوودتر این طرح را اجرا نکردند!!!

همین الان داره گربه آوازه خوان رو نشوون می ده!و من می بینم دخترهای کمتر از 7 سال روسری ندارند!و شرمم می آید که نگاه کنم!!!اما در برنامه های کوودک امرووزی همه رووسری و پووشش دارند که خوشحال کننده ست!البته رنگ های صورتی و سبز می پووشند که زننده هست!اما از بی حجابی بهتر است!

خوشا کوودکی که در مسجدتعلیم ببیند!!!

آره واللا! رنگ فقط قهوه ای داغون! یا این سرمه اییا که بچگیامون روپوش مدرسه بود! اصلا به نظر من رنگ لباس خانمها باید یجوری باشه که طرف میبینه نه تنها تحریک نشه بلکه کلا حالش از هرچی مسائل جنسیه به هم بخوره!

جزیره 1391/02/14 ساعت 17:45

فک کنم علیرضا درست میگه. اخه انتی ویروس من هم ند32 هست.
حمیییییییییییییییییییید جان
من گفتم جدیدنیا به این مشکل خوردم؟نه خیر، از خیلی وقت پیش من چنین مشکلی داشتم، یکی با اینجا یکی هم با وبلاگ افرند. که البته جفتش حل شد

ولی خوشم اومد. چه دفاعی کرد علیرضا خان.مرحبا به این غیرت. ببین چه تعصبی داره رو این دانه های ریز حرف
میگم این انتی ویروس احمق من سایت ایران ستاپ رو هم باز نمیکنه و ارور میده، این مشکل هیچ مدله قابل حل نیست؟

نمیدونم. اینچیزای تخصصی رو از همون علیرضا بپرس که همه چیزو میدونه! (آیکون "غبطه خوردن!")...

علیرضا 1391/02/14 ساعت 18:00


به هر حال
"میزان ، ستاره های روشن است"
و رایی که ما پای صندوق های امتیازات هر پست میدیم جواب کوبنده ایست بر استکبار جهانی


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نه بابا
چه دفاعی آخه
حق با شماست
آخه غیر از شما چند نفر دیگه هم قبلا این مشکل رو داشتن که چیز مهمی نبود و حل شد

(آیکون "تکبیر!")...

جزیره 1391/02/14 ساعت 18:01

با چه اعتماد به نفسی فک کردی من از تو پرسیدم خب " ایکون تلافی"

در ضمن تا حالا به علل بی خودی دپ بودن این جماعت فک کردی؟اصن تا حالا فک کردی چه جوری میشه بیخودی پر انرژی بود؟اصن بقیه هیچی واسه خودت تا حالا فک کردی؟

بی خودی که نیست. علت داره. ولی این بحث نه در حوصله کامنتای این پست میگنجه نه در حوصله الان من! حالا یه روز حسش بود درباره اینم حرف میزنیم.

علیرضا 1391/02/14 ساعت 18:02


نه اتفاقا من هیچی نمیدونم
در این مورد هم اطلاعی ندارم

جزیره 1391/02/14 ساعت 18:04

اوهو اوهو .کاری نکنین که حال جفتتونو بگیرماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچه نونی هم به هم قرض میدن

علیرضا 1391/02/14 ساعت 18:04

ولی ایران ستاپ باز میشه ها
یکم طول میکشه ولی باز میشه

جزیره 1391/02/14 ساعت 18:07

چقدر شماها مخاطب محورینتو رو قران اینقدر مخاطبو تحویل نگیرین پررو میشه

برگشته میگه :آخه غیر از شما چند نفر دیگه هم قبلا این مشکل رو داشتن که چیز مهمی نبود "ایکون برداشت منفی از هرچیزی"

تازه الان اصلاح شدیم! قبلا کسی میگفت از این مشکلا داره تکفیرش میکردیم و به جریان انحرافی نسبتش میدادیم! (آیکون "برو خداتو شکر کن!")...

علیرضا 1391/02/14 ساعت 18:09

-بابایی ؟
-جان بابایی؟

-امروز خمیر بازی داشتیم
-خب چی درست کردی پسرم؟

-یه چیز جدیـد ... آخه مربیمون عوض شده ... یه حاج آقای جدید میاد ... امروز بهمون یاد داد چطوری با خمیر میشه "منبر" درست کرد ...
-

دمت گرم! باحال بود!

جزیره 1391/02/14 ساعت 18:10

اونوخت اگه امکان داره از این ستاره ها که مخالفا هم میرن دیس لایک میزنن هم بزارین تا میزان محبوبیت و نشونتون بدیم

نه دیگه! ما فقط اون نظرات سازنده (که ازمون تعریف میکنن) برامون مهمه! (آیکون "مصاحبه های صدا و سیما درباره سریالهای ماه رمضان!")...

علیرضا 1391/02/14 ساعت 18:13

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد