صبح جمعه با شما

فرقی ندارد صبح باشد یا ظهر... یا شب 

 

جمعه ها به اندازه ی غروب های غمگینشان کش می آیند.. 

نظرات 17 + ارسال نظر
سیتاک 1391/02/15 ساعت 10:26 http://sitaak.blogsky.com/

خورشید ، هر غروب جمعه از سرخی چشمانم رنگ می گیرد که بی بهانه نیامدنت را به خون نشسته است ...

میشد خط دوم این باشد:

"جمعه است و غروبش"
یا

"جمعه غروبیست که از صبح تا شب کش می آید"
یا

"جمعه ها هستند و غروب های غمگینشان.."

وقتی از ساعت 7تا الان که حدود ۱۰ و نیمه نشسته باشی که بند دوم رو انتخاب کنی و آخر سر "ده بیست سی چهل!" کنی برای انتخاب یکی از این 4خط پاره
معلوم است که سه شاهکار!! دیگرت را حیفت می آید به راحتی بیخیال شوی!
همین میشود که این کامنت را میبینید!!

جزیره 1391/02/15 ساعت 10:46

سلام علیکم
تلاش سه ساعته تان مقبول درگاه حق.
ولی اگه من میخواستم انتخاب کنم دومی رو انتخاب میکردم. تشبیهش زیباتره. جمعه غروبیست که از صبح تا شب کش می اید. یِس

ولی خب کلا با این جمله مخالفما.یعنی اینکه همه چی به حال ادم بستگی دارن وگرنه روزای دیگه ی هفته هیچی زیادتر از جمعه ها ندارن
مثلا برای منی که یه ماکت ریخته سرم و بعدظهر هم میخام برم تولد و شبش هم مهمونی، هی خدا خدا میکنم جمعه هه کشششششششش بیاد

جزیره 1391/02/15 ساعت 10:50

کامنت سیتاک هم قشنگ بود. ادمو وسوسه میکنیم شماها که فسفر بسوزونه و جملات قصار بگه آ حیف که حسش نیست وگرنه فسفر میسوزوندم

قشنگه
اگه من بودم اولی رو انتخاب میکردم...
این کامل بودن در عین کوتاه بودن قشنگترش میکنه...

"فرقی ندارد صبح باشد...یا ظهر...یا شب
جمعه است و غروبش"...

عنوانش هم خیلی خوبه
اگه کمی با کلماتش بازی میکردی بهتر هم میشد...

نه اینجوری نمیشه!
با این طرحت اول صبحی ویر نوشتن به جونمون انداختی!
اجازه هست یه پست براش بنویسم؟

عارفه 1391/02/15 ساعت 11:52 http://inrozha.blogsky.com/

جمعه به اندازه غروب هاشون کش میان و غروب هاشون به اندازه همه غم غصه های آدم

من با طرح دومت موافقم
" جمعه غروبی است که از صبح تا شب کش می آید " .

ببخشید تیراژه جان ؛

حمید جان مطمئنی اول صبحه ؟!

به دل آرام! :
حالا نمیشد این نکته ی ظریف رو نادیده میگرفتی و ضایعمون نمیکردی!؟
حالا که اینجوری شد از نظر ما صبح وقتیست که ما چشم به جهان میگشاییم! (آیکون "نارسیسیسم!")...

عاطی 1391/02/15 ساعت 14:19


خیلی قشنگه!

ولی من هیشوخ فرق جمعه رو با رووزای دیگه نفهمیدم!:دی!!ینی دلم نمی گیره:دی!

عنوانش بشه :
"غروب جمعه با شما"
یا مثلا
یه چیزی تو همین مایه ها!!

حمید خان چشممان به نارسیسمتان روشن!
یاد یه جوکی افتادم که هر چی فکر میکنم نه اولش یادم میاد نه آخرش!
کلا مثل اینکه جمعه که میشه بنده هم به مانند کسبه و بازاری ها حجره را تعطیل میکنم !!

در مورد پست هم اینکه.. صاحب اختیارید قربان.
ا

دیادیا بوریا 1391/02/15 ساعت 17:32

منم با جزیره موافقم
دومیش خیلی قشنگ تره ولی برای من حالا یک شنبه ها اینطوریه دقیقا....
و اینکه وقتی ایران بودم صبح های جمعه رو دوست داشتم فقط از ساعت دو به بعد کش می اومد و غمش ارواروم می اومد تو دلم....ولی حالا یکشنبه ها مصداق پست شماست...

sos 1391/02/15 ساعت 18:57 http://www.benameeshgh20.blogfa.com

salam khayli webe khobi dari khosh hal misham be webe man sar bezani age emkan dare mano ba esme sos link kon baad bego ba che emi linket konam

علیرضا 1391/02/15 ساعت 19:32

"جمعه غروبیست که از صبح تا شب کش می آید"
نایس !

آلن 1391/02/15 ساعت 21:02

اینم طرح من :


میگم جمعه ؟
غروبت توو حلقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد