ددم وای(3)

من امسال در نمایشگاه کتاب، یک درس بزرگ گرفتم. روی دیوار یه پارچۀ بزرگ کوفونده بوندن نوشته بودن:

«یک کتاب اگر بخواهد ماندگار شود، باید خوب باشد!»

دیگه نمیگم این سخن گهربار مالِ کی بود.خودتون می دونین دیگه!

نظرات 18 + ارسال نظر

همچین ام بی راه نگفته

علیرضا 1391/02/15 ساعت 19:03

مثل همون جمله ی
دانشگاه باید دانشـــگاه باشد ، دانشگاهی که دانشگاه نباشد دانشگاه نیست

انقدر از این سخنان گهربار در جای جای میهن اسلامی به دیوار کوفونده شده!انقدر من حرص می خورم!فکر کنم باید یه بخش سخنان گهربار هم اضافه کنیم!اونوقت من هر روز آپدیت میکنم!یعنی انقدر ما ملت و دولت و فرهیخته ای داریم ها!

یعنی من تو کف این "گهربار"ها شونم همو جووووووووور!

جزیره 1391/02/15 ساعت 19:21

نه خب جمله هه مشکلی نداره،فقط یه مشکل هست اون هم اینکه ،این "خوب" رو معنی نکردن. ماها باید مسائلو برامون باز کنن خو.ماها سواتمون به اونجاها نمیرسه کهههههههههههه
بعدشم خوب از نظر هرکی یه جور معنی میشه، مثلا از نظر من خوب یعنی ارزون،پس نتیجه میگیریم "یک کتاب اگر میخواهد ماندگار باشد باید ارزان باشد" انصافا این گهربارتر نیست؟

احسنت!احسنت!
من که گفتم ما ملت فرهیخته ای داریم!انگار موشو آتیش زدیم!درجا ظاهر شد!

ابله خاتون 1391/02/15 ساعت 19:25

خداوکیلی بخش سخنان گهربار رو راه بنداز!به فرهنگ این مملکت خدمت کن علیرضا جان!

علیرضا 1391/02/15 ساعت 19:30

به قول یکی "گه-عر بار" !

علیرضا 1391/02/15 ساعت 19:31

آخه یکم زیادی سیاسی میشه اونموقع

ابله خاتون 1391/02/15 ساعت 19:32

من کنترل می کنم شخصا.دیگه خود دانید.امر امر شماست

ابله خاتون 1391/02/15 ساعت 19:34

اتفاقا منم همیشه میگم گه عر بار!چه جالب!
به همین اسم بذارین!
نه خب نذارین.هرجور صلاح می دونین!

علیرضا 1391/02/15 ساعت 19:36

اضافه شد !

عاطی 1391/02/15 ساعت 19:36


من مشکلی نمی بینم!!!خب کتاب بد که مووندگار نمی شه!

شما هم سعی در تخریب چهره های سرشناس را دارید ها!!!!

به هیچ وجه عاطی جان!
من سعی در تقبیح اعمال قبیح دارم!

عاطی 1391/02/15 ساعت 19:40


یه سخن گهر بار دیگه هم هست که می فرماید:

کوه نوردی امتیازات برجسته و خووبی دارد:دی

(امیدوارم اشتبا ننوشته باشم:دی)

عاطی 1391/02/15 ساعت 19:41


ببخشید فرموودند:

کوه نوردی امتیازات برجسته و ممتازی دارد:دی

خدایا منو ببخش:دی

هاله 1391/02/15 ساعت 19:42 http://assman.blogsky.com

خواهرا و برادرا ! سطخی نگر نباشید ! این جمله کللللللی حرف داره !!! باید برید تا تهش که بفهمید استــــاد چی فرمودن

علیرضا 1391/02/15 ساعت 19:49

به هر حال مسخره کردن صحبت های دیگران خیلی اقدام دمدششان ددشمشـــ دشمدشانــ دددمینشانیه =))


حقش بود بگه "یک کتاب اگر بخواهد ماندگار شود، باید اول چاپ شود که این مساله هم نیاز به مجوز ما دارد! لذا بیلاخ!"...

تبدیل کردن این جملات گهربار به یه بخش ثابت ایده باحالیه و خیلی دور هم خوش میگذره! ولی به نظر من به دردسرش نمیرزه. باز هرچی نظر جمع باشه...

آره بابا!
دوستان!منظور من این نبود که از یک شخص خاص سخنان گهربار بگین ها!جوگیر نشین!وبلاگو به باد ندین!
منظورم اصولا سخنان گهربار و نصایح ابلهانه و توضیح واضحات بود!

پروین 1391/02/15 ساعت 23:19

لایک بسیار فراوان به کامنت دمدششان!!! علیرضا خان. هر چند که حالا دیگه خیلی دیره و هیشکی اینجا رو نمیبینه دیگه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد