برو بابا!من خودم تو رو رنگ می کنم به جای خر می فروشم!

ببخشید که طولانیه!چاره ای نبود.

چند وقت پیش یه شمارۀ ناشناس ساعت 12 شب به دختردائیم اسمس داد:آقا سلام علیکم.من سیدمراد بختیاری از عشایر دامدار از منطقۀ اراک مزاحم میشم.چند روز پیش عمویم با گوسفندان مقداری طلا در کنار تپه ای پیدا کرده است.شمارۀ شما را به قرآن استخاره کرده ایم.شما را به امام حسین قسمت می دهم که یک مشتری خوب و قابل اطمینان برای این وسیله ها پیدا کنید که انشالله خودت هم سهم خوبی داری.از کمک شما ممنونم.

من با شمارۀ خودم به همون شماره اسمس دارم:سلام علیکم.این حقیر سیدحسن آخوندزاده امام جمعۀ روستای باقرآباد از استان فارس هستم.ما در اینجا می خواستیم مسجد بسازیم اما پول نداشتیم.بنده دیشب خواب دیدم یک آقای سفیدپوش با شال سبز به دیدنم آمده و می گوید برو به منطقۀ اراک و سید بزرگواری را به نام سیدمراد بختیاری پیدا کن و پولی را که برای ساخت مسجد پیشش گذاشته ایم تحویل بگیر!شماره تان را هم به بنده مرحمت فرمودند.آدرس منزلتان را پیامک کنید!اجرکم عندالله!

نظرات 9 + ارسال نظر
روشنک 1391/02/15 ساعت 20:28

عالی بود دمت گرم
حتما برق سه فاز از کلش پریده
اینو میگن دست بالای دست

عاطی 1391/02/15 ساعت 20:30


:))))))))))))

بسیار عالی ی ی ی ی :دی

عارفه 1391/02/15 ساعت 20:34 http://inrozha.blogsky.com/

silent 1391/02/15 ساعت 23:54 http://no-arus.blogfa.com/

جزیره 1391/02/16 ساعت 07:52

عزیزم داستان به این رمانتیکیا که فک میکنی نیست. اینا اینجوری از درش وارد میشن. یه باند مانندن.
اینا قرار هم میزارن. بعد سر قرار میریزن سرت. این اس ام اس واسه مامان من هم اومد. که ماخیلی ساده بش گفتیم اقا ما فلانی نیستیم برو دیگه هم اس نده. ولی شوهر عمه جانم سر قرار هم رفته بوده.
ولی خب اونا جون سالم به در برده بودن. خلاصه اگه قرار گذاشتن فک نکنی با 4تا ادم ساده طرفی و اینااره عزیزم اینجوریاس

جزیره 1391/02/16 ساعت 07:57

البته الان که مجدد پستتو خوندم فک کنم تو بری سر قرار بهتره. فک کنم اخر سر اونی که پشیمون شه اونا هستن.اره


حالا من خوب بود. عذاب وجدان گرفته بودم و ب مامانم میگفتم طفلیا اس ام اس اشتباه فرستادن، چقدر الان استرس دارنیعنی یه همچین ادمی هستیم ما. بعد که به بابام گفتیم و جریانو گفت کلی دلم به حال خودم سوخت

هوشمندانه بود

مریم 1391/02/25 ساعت 18:36 http://mazhomoozh.blogfa.com

یعنی با این مدل آدمای مثه تو خیلی حال می کنما، خیلی زیاد.

م 1391/06/23 ساعت 03:50

این برای منم اومده بود ولی من کلا محل نذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد