بر گیسویت ای گل ! کمتر زن شانه

موهایت را دمب اسبی می بندی  

و به این نمی اندیشی که 

الاغ ها هم دل دارند ... 

  

  

نظرات 15 + ارسال نظر


یعنی وقتی موها رو دم اسبی میبندیم الاغها حسودیشان می شود؟
یعنی عاشق بدبختی که دل ضعفه میگیرد با موی دم اسبی یارش, الاغ است؟
یا مثلا چون عاشق بی نوا با بستن به مو شکل دم اسبی, از فیض موی پریشان محروم شده است اینجا الاغ و طفلکی فرض شده؟
یا منظورتون اینه که چرا کسی موهایش را دم الاغی نمیبندد به یاد الاغهای عزیز و زحمتکش؟ و فقط اسبهای نجیب مدنظر این تشابه دم ـ مویی هستند؟
عنوان پست هم که دیگه قربونش برررررررم!!!

دیشب کیک خامه ای زیاد میل فرمودین جناب قدیس؟ خامه اش سالم بود دیگه انشا الله؟
من برم سرچ کنم که ببینم دمب! اسب و الاغ از نظر ساختاری و ظاهری چه تفاوت هایی دارند!

برمیگردم خدمتتون! والا با این پست هاتون! اول صبحی عینهو دم الاغ می اندازیدمان در تشت ژل آتوسا!

آرشمیرزا 1391/02/20 ساعت 11:31

شال قرمز سر نکن من را هوایی تر نکن
گاوها با رنگ قرمز زود قاطی می کنند

سنت کیامهر قدیس 1391/02/20 ساعت 11:41

به آرش :
شورت قرمز تن نکن حرف سیاسی هم نزن
سبزها را در اوین نوشابه در ... می کنند

جزیره 1391/02/20 ساعت 11:49


والا اگه این "گل"ی که در عنوان ازش نام بردید، خرمن گیسو داره خب پس موهاشو به ناچار باید دمب!!!!اسبی ببنده ولی خب اگه 4تا شیوید گیسو داره پس دمب!!!! الاغی ببنده بیشتر بش میاد.والا

میگم سازمان حمایت از حیوانات راه انداختیناااااااااااااااااااا

جزیره 1391/02/20 ساعت 11:53

خدا لعنتت نکنه یعنی سنت کیامهر قدیس

لا اله الا الله!
میبینی تو رو خدا جزیره؟
الاغ و اسب کم بود
حالا من باید بشینم ببینم گاو استعاره از چیه؟
قرمز نماد کدوم حزبه؟
و سبز هم که ..سبز سبزم بیشه دارم!!

آرشمیرزا 1391/02/20 ساعت 12:49

به کیا :
شورت قرمز سر نکش
این را از آن تو در نکش
بطری ِ خالی ِ نوشابه ندارم جان تو !

آرشمیرزا 1391/02/20 ساعت 13:00

بر گیسوی بابک
کمتر زن شانه
که ز موی آشفته ی این لعبت
حق من دیوانه


حقم دارد
توی موت لانه


مجروح گردد
چو زنی هر دم شانه


مجروح گردد
چو زنی هر دم شانه



.

سنت کیامهر 1391/02/20 ساعت 13:03

به آرش :
شورت قرمز بر درت
هم خاک عالم بر سرت
حق من چون بطری و حقابه نوش جان تو

آرشمیرزا 1391/02/20 ساعت 13:11

به کیا :
تشتک شورتت پرید
حق منم بیرون جهید

نوش جانت ای کیا "حقـکاکولا"ی گازدار!


.

حقکاکولای گاز دار؟!!
ای وای خدا!

فرشته 1391/02/20 ساعت 14:29 http://www.houdsa.blogfa.com

ایول داری شما دوتا به خدا...

به آرش:
چون خوری حق ٬ حقکولا تعارف بکن
پرخوری مشکل ندارد هسته اش را تف بکن


آرشمیرزا 1391/02/20 ساعت 14:57

به کیا :

هی به روی عن من تا کی همش اسکی کنی؟

حق بخور تا بعد از آن میلی تو بر ویسکی کنی !

.

مریم 1391/02/25 ساعت 18:49 http://mazhomoozh.blogfa.com

.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد