رقصنده با گرگ

اسم سرخپوستی من (( ایستاده در باران )) است  

از چادرت بیرون بیا  خانم (( پرنده لگد زن ))  

 

  

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید 1391/02/21 ساعت 12:20

ایده اش خیلی خوبه
به نظر من اگه به اسمهای واقعی سرخپوستی مقید نبودی بهتر هم میشد. البته منظورم دومیه اس وگرنه اولی که عالیه...

ر.جنکی 1391/02/21 ساعت 13:31 http://fly.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
خیلی جالب بود. پرنده لگد زن.

یاد کشمکش های دلسوزانه ی کوین کاستنر با آن دختر سرخپوست مجروح در فیلم " با گرگ ها میرقصد" یا همین " رقصنده با گرگ ها" افتادم..
یه فیلم طولانی ولی میخکوب کننده..
یاد صحنه ی دوست شدن آن ژنرال امریکایی با سرخپوست ها بعد از تمام آن بدگمانی ها و گرفتن جگر خام گاومیش از دستشان و خوردنش افتادم..
اسم سرخپوستی..باید سرچ کنم و فلسفه اش را پیدا کنم

فرشته 1391/02/21 ساعت 15:25 http://houdsa.blogfa.com

فکر کنم اسم سرخپوستی من چی میتونه باشه...

جزیره 1391/02/21 ساعت 16:57

اومممممممممم نظر خاصی ندارم
اصن یعنی نفهمیدم منظورت چی بوده ؟!
یعنی مثلا ربط بین "ایستاده در باران" و با "پرنده ی لگد زن" و نفهمیدم.خب که چی مثلا؟

فاطمه شمیم یار 1391/02/21 ساعت 23:15

سلامم
دقیقا منم به محض دیدن عنوان یاد فیلمش افتادم
خیلی زیاد دوست داشتم و دارم این فیلم رو...چند بار دیدم....

آرشمیرزا 1391/02/22 ساعت 02:52

اسم من ایستاده در مشت است
چادرت را بینداز خانم حق طلب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد