جام شــراب ریختـــی ؛ از بر ِ من گریختــــــــی 

زود بیا که مزّه اش ؛ بوسه ای از لبان توست



.

نظرات 8 + ارسال نظر

"شاعر+من"های قبلی رو از شعرهای آشناتری انتخاب کرده بودی ولی اینو نشنیده بودم و نفهمیدم کدوم قسمتش برای تو بوده و کدوم قسمتش برای شاعر...ولی به هر حال هر دو قسمتش قشنگه. دم جفتتون گرم!

حال و هواش هم با قبلی ها فرق داره. قبلی ها همه مایه ی طنز (و بعضا هزل) داشت ولی اینیکی چون یه عاشقانه ی بچه مثبتانه اس به تضمینهای کلاسیک نزدیکتره تا "شاعر+من"های آرشمیرزایی!

جزیره 1391/02/22 ساعت 12:06

چه جالب. من نمیدونستم این (شاعر+من) یه قسمتش مال شماست فقط.فک کنم قسمت دومش برای شما باشه.نه؟
در کل خوشم اومد از این پست

گلنار 1391/02/22 ساعت 17:15

(شاعر+ من منم )

نازنینان باده ای در ساغر مینا کنید
من جذام بوسه دارم ,از لبم پروا کنید .




به گلنار:

اینی که نوشتی برای خودته!؟...فوق العاده بود...

گلنار جانم
میشه لطفا
آدرس ایمیلی! کفتر کاکل به سری! هد هد شانه به سری!
چاپاری ! پیک بادپایی! قاصد نامه رسانی ! چیزی در کامنت خصوصی مرحمت بفرمایید؟
یا ایمیلتونو در قسمت ثبت ایمیل کامنتها وارد کنید؟
از طرف دربار همایونی برای شما پیغام دارم گلناربانو!!

گلنار 1391/02/23 ساعت 01:34

حمید جان ممنون از لطف شما ,این شعر از یک آقاِِئیست
که به نام معروف نیستند و زمانی یکی از دانشجوهای صنعتی اصفهان بودند ایشون و شعرشون به این شکل پخش شد و به تهران رسید و در کلاسی بازخونی شد شعری بلند و طولانیست.

****
تیراژه جان خانم متولد ,از دست تو

نکنین همچین ,آخه چرا منو تو این موقعیت قرار میدین؟(آیکون گیج و ویج )
دربار همایونی؟ای وای من ,ما را چه به دربار و پیغام خصوصی ,ما رعیت پیغام عمومی هم از سرمان زیادست .

حال بگوئید رامشگران بنوازند تا شرمندگی ما پنهان بماند
در لوای موسیقی .

ممنون از لطفت عزیزم.

مهراد 1391/03/07 ساعت 14:18

با لب که جواب نمیده عزیزه من. یه چیپسی ماست موسیری چیزی بیار. بی خودیم خودتو لوس نکن با بوس و لب چیزی حل نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد