از علم،همینقدر مرا بس....

من + تو = ما

ما - تو = هیچ

نظرات 6 + ارسال نظر
میس زاغی 1391/02/22 ساعت 21:03

اگه از تساوی اول " ما" رو در تساوی دوم جایگزین کنیم نتیجه حاصل میشه " من = هیچ" . یه جوریه.

پروین 1391/02/22 ساعت 21:16

بنظر من هم عشق نباید هیچ ات کند الهه جانم. این حرفهای رومانتیک را بسپر به کتابهای عاشقانه و خودت باش و عاشق باش و باش :*

عشق کسی رو هیچ نمیکنه پروین بانوی عزیزم...اگر عشق عشق باشه کل وجود عاشق رو میگیره و "من"ِ اون عاشق محو میشه....این موضوع که شاخ و برگ زیاد داره...بگذریم...
اما پست من راجع به عشق نبود...گاهی یه آدم،یه حس یا هرچیز دیگه ای میشه تمام وجود یه نفر...راجع به خوبی و بدی این قضیه ادعایی ندارم...فقط یه حقیقته که هست...یه واقعیت...

[ بدون نام ] 1391/02/22 ساعت 21:36

=> من = هیچ!

قشنگه.و البته به نظر من نتیجه اش این نیست که "من،هیچ"...بعضی وقتا وقتی از یه کلیت چیزی گرفته میشه معنیش کاملا از بین میره. و این معنیش این نیست که باقی چیزایی که موندن هیچ ارزشی نداشتن...مثل درختی که ریشه رو ازش بگیری...مثل تاری که سیمهاشو...مثل رستمی که سهرابش...رودخونه ای که آبش...

خوش برگشتی...

مثل همیشه به دادم رسیدی حمید...یعنی همون چیزی رو از پست گرفتی که دلم میخواست مخاطبم بگیره....
مرسی حمید جان

جزیره 1391/02/22 ساعت 23:13

به به، ببین کی اینجاست. الهه ی دلکدههههههههههههه
مشتاق دیدار پستات بودیم عزیز جان. خوش برگشتی. بیا تو بغل خاهر
مفهوم پستت رو هم که از روی جوابت به پروین بانو گرفتم

مرسی عزیزم....مرسی جزیرهٔ خوبم....

ای بابا الهه خان
ای بابا..........
بیا پست های منو بخون و نظر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد