جوان سی ساله ی غیرخوشبخت از ایران!

 .

جوان سی ساله ی غیرخوشبخت از ایران! : با سلام بنده دیشب خواب دیدم نه تنها خوشبخت نیستم بلکه هی سکته و خودکشی میکنم! عجیب نیست!؟ تعبیر! : این چه طرز خواب دیدن است!؟ خب الان من چه تعبیری کنم!؟ جوان سی ساله ی غیرخوشبخت از ایران! : خب آخر طبق نظرسنجی ها و تحقیقات محققان انگلیسی آدم جماعت در اوان سی سالگی در پی خودمختاری و استقلال مالی به یک احساس امید قوی به زندگی میرسد و به تواناییها و قابلیتهای خود معتقد میشود و نهایتا در حدود سی و سه سالگی اوج حس خوشبختی را تجربه میکند (لینک) تعبیر! : دوست عزیز! جنبه هم خوب چیزیست! آدم هر چیزی در روزنامه خواند را که باور نمیکند! اینچیزها را انگلیسیها درست کرده اند که ما را گول بزنند! اصلا شما یک سر برو این فیلم قلاده های طلا را تماشا کن و ببین اینها چه پدرسوخته هایی هستند بعد برو بر اساس تحقیقاتشان خواب ببین! 

 .

نظرات 16 + ارسال نظر
مهدی 1391/03/03 ساعت 14:49

حمید جان! چرا انقدر بدبینی برادرِ من؟!
مثلا خودِ من با همین سن و سال و مدرک ارشد از دانشگاه تهران و کلی سابقه ی کارِ علمی و پژوهشی، الان نه شغلی دارم نه پولی نه پس اندازی نه همسری نه آینده ای و نه هیچ چیز دیگه ای ولی خیلی خوشحال و با انرژی و امیدوارم!!! (آیکونِ امین آباد!!)

- من کجام بدبینه!؟ بنده که گفتم! اینا همش توطئه انگلیس و 1+5 و اینجور دشمنان قسم خورده ی ماس!...اتفاقا منم چندوقتیه همش همینجوری بیخودی خوشحالم! (آیکون "تخت کناری!")...
- شما همون حاج مهدی دانشکده علوم اجتماعی هستی یا یه مهدی دیگه ای!؟

پونه 1391/03/03 ساعت 14:51 http://jojobijor.blogsky.com

نمی دونم باید خندید یا گریه کرد.
آدم حرصش می گیره از اینهمه نفهم فرض کردن خُب!

عاطی 1391/03/03 ساعت 15:17 http://www-blogfa.blogsky.com/




این پست!کامنت اول!

تعبیرش چیه برای مایی که تازه اول راهیم؟!

تعبیرش!؟ منظورت بیوگرافی حاج مهدیه!؟...حاج مهدی از دوستان قدیمی ماس که توو این پست 24 خط در وصف ایشان نوشته ایم و الحق که جا داشت 240 خط دیگه هم بنویسیم! :

http://abrechandzelee.blogsky.com/1389/11/27/post-36/

اگه منظورت چیز دیگه ای هست هم بگو تا معروض داریم!

فاطمه شمیم یار 1391/03/03 ساعت 15:53

سلاممم خوابگزار اعظم
...همین دیگه خواب بیننده هم اینقده بی جنبه...
تا کی میخواین گول آمریکا و انگلیس رو بخورین...
بشینین به فرشتگان عالم خوار داخلی بیاندیشین تا منبعد
خواب درست و درمون ببینین...والا با این خواباشون

اصلا آدم از هموطن بودن با همچین جوانانی شرمش میاد!
همون بهتر که سکته کنن یا به دام لشگریان سبز اموی بیفتن!

اگه بفهمی قیمت خونه تو ایران یک برابر و نیم سانفرانسیسکوئه دیگه خواب نمی بینی

اتفاقا یه چهارگزینه ای توو فاز "کنکور با سادنیس اضافه" براش نوشته بودم که چون خیلی تند بود و احتمال داشت واسه وبلاگ شر درست کنه بیخیال منتشر کردنش شدم...

....... 1391/03/03 ساعت 16:29 http://www.alefsweb.blogsky.com

سی ساله مگه جوونه؟!!!!
سی سال غیر خوشبخت سر کردی.مگه چقدر راه مونده تا دیدار حق ؟ اونم دندون رو جگر بگذار پیرمرد

حالا تو اینو به شوخی گفتی ولی من گاهی جدا به همین فکر میکنم.
وقتی الان توو سی سالگی هم تنگی نفس دارم و هم قلبم مورد داره و هم پام مثل پیرمردا درد میکنه و هم حافظه ام شدید ریپ میزنه فوق فوقش میخوام چقد دیگه زنده بمونم!؟ تو بگو پنجاه! خب این چندوقتی که مونده رو هم یجوری سمبلش میکنم میره دیگه!

مهدی 1391/03/03 ساعت 16:35

همون حاج مهدیِ علوم اجتماعی ام!
واقعِ امر اینه که کامنتای کی روش و اندام از عربستان توو پُستِ قبلی ام من بودم ...!!
حمید جان، راستی توو این چندوقت چندتا ایمیل (آغشته به انواع ویروس ها!) از آدرسِ تو واسه من اومده که به نظر میرسه واسه همه ی کسانی که در لیستِ ایمیلات هستن هم رفته، هرچند نقشی توو این قضیه نداری ولی حالا که داری لطف می کنی ویروس میفرستی یه زحمتی بکش وی/ pi / اِن هم بفرست!!!!

- مخلصیم قربان! خوبی برادر؟
اتفاقا تا اون کامنتارو دیدم یاد تو و اون کامنتایی که خیلی وقت پیش توو وبلاگم میذاشتی افتادم...چیزی نگفتم که خودت مقر بیای!
ولی از شوخی گذشته خیلی خوشحالم که دوباره اسمتو اینجا میبینم...قبلا خیلی گفتم. ولی دوس دارم بازم بگم که چقدر شخصیتت و نگاهتو دوس داریم...خوش برگشتی...
- vpn !؟ فقط همین!؟ خانومی چیزی نمیخوای همراه ویروسا برات بفرستم!؟ (آیکون "مدیونی تعارف کنی!")...

جزیره 1391/03/03 ساعت 16:41

"ایکون یه ادمیکه داره لباشو گاز میگیره که پخ نزنه زیر خنده"

البته این ایکون برای کامنت دوست"......"بود نه این پست.
خدا بیامرزت حمید جان

درضمن این ویروسایی که دوستمون اشاره کرد بهشون از خودت باادبترن حمید. سلام هم میکنن.تو موضوعش نوشته: hi

چی خیال کردی!؟ این ویروسا تربیت شده ان! سر سفره پدر و مادر
بزرگ شدن! کلی زحمت کشیدیم تا این سن رسوندیمشون!

فاطمه شمیم یار 1391/03/03 ساعت 16:48

آقا اجازه برا ما هم اومده
ایمیل رو میگم

همونطور که قبلا هم عرض کردم dont open it! (آیکون "ببعی در کلاه قرمزی ۹۱ !")...

جزیره 1391/03/03 ساعت 16:54

و اما در مورد پست.....
هرادمی تا وختی منتظره خوشبختی در خونه شو بزنه هیچ اتفاقی نمی افته.( میدونی که از این قاعده مستثنی نیستم ) تا واسه خوشبختی کاری نکنی خوشبختی هم واسه ادم کاری نمیکنه.اصن انگار یه رابطه دو طرفه ست. بله.نظر ما اینه(جدیدن بش رسیدم)

نظر شما خیلی هم خوب و محترم!
ولی جسارتا حرف این پست یه چیز دیگه بود!

جزیره 1391/03/03 ساعت 17:00

و اما به نکته ی ظریف این تحقیق ذقت کردی. این دانشمندای ما که هیچی ولی این خارجیا یه چیزایی حالیشونه،ببین طبق این تحقیق میتونیم بگیم از زمانیکه ادم احساس خوشبختی میکنه تا زمانیکه به اوج میرسه فقط سه سال زمان کافیه
بعد حالا برام سوال پیش اومده وقتی ادم به قله میرسه حکم چیه؟کله میکنه و میاد پایین و با سر میره ته دره ی بدبختی؟یا اینکه بعدش یه مسیر هموارو میره و همش در اوج خوشبختیه

چی بگم واللا...نمیدونم...

ایشالا سه سال دیگه که به اوج خوشبختی رسیدم میام باقیشو براتون تعریف میکنم!

....... 1391/03/04 ساعت 13:02 http://www.alefsweb.blogsky.com

کی نفرینت کرده که به این حال و روز افتادی .
.......................
اقا ما شوخی نکردیم جدی جدی بود روانشناس ها تا 29 سال رو جوون می دونن.

آخه آخر کامنتت آیکون زبون درآوردن و اینا بود فکر کردم شوخیه!
یعنی شما در حالت جدی هم از اینکارا میکنی!؟
نکن خواهر من! نکن! واللا خوبیت نداره! (آیکون "غیرت و تعصب!")...

[ بدون نام ] 1391/03/04 ساعت 17:37

حرف پست زیاد مهم نبود من گفتم یه چیز مهم تر بگم
اصن معلومه با دقت نمیخونی پستو آآآآآآآآآآآآآآآمگه تو الان خوشبختی که سه سال دیگه به اوج برسی؟تو فوق فوقش میتونی تا سه سال دیگه احساس خوشبختی کنی.افتاد؟

معلومه دیگه! واللا با این کامنتای خشونت آمیز شما، سه سال که سهله آدم سه هزار سال دیگه هم احساس خوشبختی نمیکنه دیگه خب! حالا اوجش پیشکش!

[ بدون نام ] 1391/03/04 ساعت 22:18

آخی عزییییییییییییییزم. من الان تحت تاثیر قرار گرفتم و توبه کردم. یعنی اشک تو چشام جمع شد با این جوابت"ایکون دست نوازش مهربانانه به سر یک عدد جوان در استانه ی افسردگی"+"ایکون همه چی ارومه تو چقد خوشبختی"

صنم 1393/03/11 ساعت 03:03

خوشبخت نیستم اما شبانه روز م حسادت وموزیگری نمیکنم وهیچی وهیچ کس واسم مهم نیست شما بیکاروچترال داری منو مقصروگناهکار نشون میدی که به خیالت مبرا شی نه جونم اعضای گروه دندونای عملیتو شمردن....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد