خوردن هشتاد تا قرص که وسطش خط دارد ممنوع!

.

مقدمه:اونایی که مملی رو میشناسن که هیچی!برای اونایی که نمیشناسن عرض شود: لینک! 

.

  

.

خوردن هشتاد تا قرص که وسطش خط دارد ممنوع: این علامت برای اینست که آدم باید قرصهایش را همان اندازه ای که آقای دکتر گفته است و سر ساعت بخورد نه اینکه هشتاد تایش را باهم بخورد. مثلا من خودم وقتی بابایم و عمو محمدم داشتند یواشکی با هم حرف میزدند شنیدم آقا رضا که همسایه ما میباشد چون زنش خیانت شده است شصت تا قرص (که تازه دوتا دسته ی ده تایی کمتر از هشتاد تا میباشد) خورده و الان مرحوم که یکجور مرده است میباشد. من نمیدانم خیانت چی است و درسمان هنوز به آنجا نرسیده است ولی حتی اگر آبله مرغون هم باشد بهتر است آدم نرود مدرسه و بماند خانه و استراحت و بازی بکند نه اینکه اینهمه قرص بخورد. باتشکر.

.

نظرات 11 + ارسال نظر
مهدی 1391/03/23 ساعت 02:14

نبینم بی کامنت بمونی سالااااااااااااااااااااااااااااااار ...!
ایده ی خیلی خوبیه حمید. پیشنهاد من اینه که برای تأثیرگذاریِ بیشتر، عنوانِ هر تابلو رو فقط توو همون تیتر بگی و خط سبز رو حذف کنی.
این تابلو چندتا معنیِ دیگه هم داره:
1- 80 تا پُست نوشتن در یک روز ممنوع!! (آیکونِ "متلکِ غیرمستقیم"!)
2- محدودیتِ سِرچ در گوگل!! (جست و جوی هر مطلب؛ بیش از 80 بار در روز ممنوع!!!)
3- سِرچ کردن و باقیشو خوندن؛ تحتِ هر شرایطی ممنوع!!!! (این ربطی به 80 نداره خواستم یکم دورِ هم باشیم!)
اجرت با آقا فرج ا... سلحشور!!

- قربون مرامت پهلوون! دِ انقد مرامکشمون نکن مرد! (آیکون "پهلوان خلیل!")...
- ما مخلص پیشنهادات شما هم هستیم ولی باور کن خیلیا اصلا عنوان رو نمیخونن! (آیکون "دیدم که میگما!")...
- اگه این غیرمستقیمته ببین دیگه مستقیمت چیه! (آیکون "تست انحراف فکری!")...
- تفسیر سومت خیلی باحال بود!...امروز توو شرکت خیلی سرم شلوغ بود و یجورایی از دوازده یک به بعد کلافه بودم ولی توو همون حال هم وقتی کامنتامو چک کردم و اینو دیدم خندیدم!...اگه بدونی توو اینجور ساعتها چقدر سگ تشریف دارم تازه به ارزشهای این کامنتت پی میبری!

فرشته 1391/03/23 ساعت 09:03 http://houdsa.blogfa.com

ایشالا درست هیچ وقت نرسه به اونجا مملی...

جزیره 1391/03/23 ساعت 09:05

ایکون متلک غیر مستقیمو خوب اومد حالا ببینیم میتونیم یه کاری کنیم بری و دیگه همین 4کلوم خط نصفه نیمه رو همینجا هم ننویسی. ما واقعن مخاطبای بی جنبه ای هستیم(این جمله اخرو واسه خوشی دل بچه گفتم وگرنه کماکان همون ایکون متلک غیرمستقیم)

محدودیت سرچ رو هم خوب اومد اتفاقا. حمید دقت کردی تو خودت توی این موارد تبدیل شدی به تابلو؟ تابلو،تابلو "ایکون تابلوی معنی دار"

سرچ کردن و باقیشو خوندن رو هم که دیگهههههههه....هررررررررررررررررررررررررررررررررر
حمید در سن 70 سالگی وقتی توی یک جمع میشود بزرگ جمع مثلا و می خواهد صلواتی بدهد: باقیشو نخونده از دنیا نری صلوات برفست

یا مثلا وقتی میخواهد به نوه نتیجه هایش از زمان جوانی اش تعریف کندو البته در راستای مذمت اینترنت که آن موقع دیگر صددرصد به تولید ملی رسیده:
هــــــــــــــــی، خدا رو شکر که ما جوون قدیمیم،شاید جوون زمون روغن زرد نباشیم،شاید جوون زمون هایده و مهستی نباشیم، ولی جوونِ زمون گوگلیم.من و گوگل باهم خیلی خاطره داریم. هرموضوعی بود من میرفتم تو گوگل و باقیشو میخوندم. اصن اگه موضوعی هم نبود من باقیشو اول میخوندم تا اون موضوع بیاد.
دیگه اون اخراش گوگل پدر سوخته "ایکون لبخند معنی دار" آی پیمو شناسایی کرده بود و خودش برام باقیه موضوعاتی که نخونده بودمو میرفستاد

و در اخر یک روزی می اید که اسم حمید را در کتاب گینس ثبت میکنند به عنوان کسیکه باقیه همه چیز را در اورده است



کامنتت محشرررررررررر بود! انگار امروز کلا روز جهانی بانمک بودنه! شایدم به دستور مموتی توو سد کرج سنگ نمک ریختن که ملت فاز دوم هدفمندی یارانه هارو دوام بیارن!...
"هرموضوعی بود من میرفتم تو گوگل و باقیشو میخوندم. اصن اگه موضوعی هم نبود من باقیشو اول میخوندم تا اون موضوع بیاد"...

بازم مرسی! خیلی خوب بود!...الان مخم یاری نمیکنه ایشالا به زودی یه آتوی درست و حسابی ازت میگیرم و با یه جوابیه دندانشکن جبران میکنم!

معررررررررررکه بود...

دمت گرم... عالی بود... عالییییییییییییییییی

دلم میخواد هی قربون صدقه مملی برم

سما 1391/03/23 ساعت 10:41

وای که چقد من این مملی رو دوس دارم .1 تصویر خیلی قشنگ ازش تو ذهنم ساختم ...مرسی که بعد مدتها اومدی

خوشحالم که دوستان مثل همیشه لطف داشتن و موردتوجهشون قرار گرفته
راستش با توجه به سرد بودن ذاتی کامنتدونیای دانه ها اصلا انتظار استقبال گرمی مثل این رو نداشتم!...بازم مرسی...

silent 1391/03/23 ساعت 12:14 http://no-arus.blogfa.com/

بامزه بود
مرسی

زن خیانت میگیره شوهره بجاش قرص میخوره تا خوب بشه؟!

آره به نظر منم بهتره اونی که مریضه قرصه رو بخوره!
ولی چه میشه کرد!؟ بعضی مریضا کلا به قرص و دوا اعتقاد ندارن!

[ بدون نام ] 1391/03/23 ساعت 12:35

محشر بود... محسن راست میگه تو معرکه ای مملی بهتر

ارادت داریم خواهر یا برادر عزیز!...اونوقت شما!؟

سپیده 1391/03/23 ساعت 14:49 http://osyaaan.blogfa.com/

لااااااااااااااااااااااااااااایک

yasna 1391/03/23 ساعت 20:31 http://delkok.blogfa.com

جدا حمید شما ساعتایی ۱۲-۱ سگ تشریف داری؟ چرا همه اینجورین آخه؟ این یارو سگ رو میگما... هر چی غذا میندازی جلوش لامصب آروم نمیشه در برخی موارد....خلاصه به این یارو سگه بگو به ممل کار نداشته باشه ها... دستش هم نگیره یه وقت بکشه بچه داره قدم میزنه!
در ضمن بیسار منتظرم کی شود که تو آتوی جیزیره رو بگیری ببینم میتونی ۷۰ سالگی اونو درست درمون تفسیر کنی...
فکر کن ۷۰ سالگی جزیره از نگاه مملی

نه همیشه! وقتایی که کارا بپیچه به هم اینجوری میشم! اگه حمل بر خودستایی نشه در سایر اوقات به گاو شبیهترم تا سگ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد