با شلاق نگاهت



کاش برده ای بودم 
      بادندان هایی سفید
              و پوستی که بوی چرم می دهد
 برده ای با گوشواره های بلند
      که  در یک بعد از  ظهر خواب آلود
                         زیر بازوهای آهنی تو داغ می شد

نظرات 13 + ارسال نظر

کاش بودی و زخم میشدم
حتی زیر شلاق اخم هایت
اما داغ نبودنت به دلم نمیماند

عالی بود خاله جان

پونه 1391/04/01 ساعت 23:34 http://jojobijor.blogsky.com

زیباست و دلنشین

محسن باقرلو 1391/04/02 ساعت 03:18

پوستی که بوی چرم می دهد

تشبیه محشری بود ...

مرسی خاله جان ..و مرسی تیراژه..

مرسی هدر...واقعا زیباست دست علیرضا خان درد نکنه

محسن باقرلو 1391/04/02 ساعت 19:26

هدر خیلی خوب شده ...

توصیف زن رو بیشتر از اصل قصه دوس داشتم
مثل نوشته های خودت میمونه
فرق داره
سوای اینکه چی میگه و چی میخواد خودش جذابه...خودش خوبه...

به علیرضا! :

سلام مدیر وبلاگ دیکتاتور و هدر عوض کن مستبد عزیز!
با اینکه اون هدری که ما رعایا پیشنهاد دادیمو نذاشتی ولی مرسی! اینم خوبه! مخصوصا اون کلمه ی هندونه ای اسم وبلاگ!...حس خوبی میده. آدم یاد هندونه خوردن توو پارک روی چمنا میفته! (آیکون "پ ن پ! میخواستی آدم یاد زمین چمن اولترافورد بیفته!؟ واللا دیگه! مردمم حرفایی میزننا!")...

علیرضا 1391/04/02 ساعت 21:36

طبق معمول عالی بود خانوم منصوری

جزیره 1391/04/02 ساعت 21:44

اولتر از همه:wowهدروووووووو

چه عجب هدتونو عوض کردین. اونوخت الان این هدر تاییدیه ی حمیدِ مستبدو گرفته؟!

حس خوبی میده هدره

جزیره 1391/04/02 ساعت 21:48

و اینکه شما خاله جان همون نویسنده ی سنگ کاغذ قیچی هستین کههههههههههههههههههه. چه جالب.
الان رفتم وبلاگتونو یه پست دیدم که نخونده بودم. واقعن محشر بود پست اولتون
این پست هم زیبا بود

علیرضا 1391/04/02 ساعت 21:50

قربان همگی

به حمید خان باقرلو :
به نظرم فونت های اون هدر زیاد قشنگ نشده بودن برای همین میخواستم عوضشون کنم که متاسفانه طی عملیات مبارزه با ویروسهای مزدور و ستون پنجمی استکبار مجازی مجبور شدم ویندوز عوض کنم و اون عکس هم جز اون دسته ای بود که در این میان راهی دیار باقی شدند
حالا بعدا باز میگردم اگر دوباره پیدا کردم اون عکس رو که هیچ اگر نه همونی که براتون کامنت گذاشتم رو میزارم
"الف" هم زحمت کشیده برامون هدر درست کرده که اون رو هم بعدا قرار میدم

قربان خودت!

به علیرضا!:
دم شما گرم. شوخی کردم. شما هرکدومو بذاری عشقه!
دست و پنجول "الف" هم درد نکنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد