اندر حکایت گرانی!

از این پس در ضرب المثل "گربه دستش به گوشت نمیرسه،میگه پیف پیف بو میده" می توانید به جای واژهٔ گربه،از لفظ آدم استفاده کنید!

نظرات 11 + ارسال نظر
پونه 1391/04/08 ساعت 00:46 http://jojobijor.blogsky.com

کم کم جای واژه گوشت هم باید عوض شه

آره....میشه به جاش از "تخم مرغ،نون،شیر،مرغ "و خیلی چیزای دیگه استفاده کرد.....

هاله 1391/04/08 ساعت 01:13 http://assman.blogsky.com

تخم مرغ و نون هم کمتر از گوشت نیستن البته!

دقیقا!

سلام بدک نبود
گرونی رو میشه به خدا ربط داد ؟
یا عدم مدیریت ؟

خدا چیکار داره به این کارا؟همه چی رو گردن خدا میندازیم و خودمون رو میزنیم به اون راه....تقصیر از آدماست....

جزیره 1391/04/08 ساعت 18:34

سلام
خیلی خوب بود الهه

سلام عزیزم...
مرسی

پروین 1391/04/08 ساعت 19:02

غم انگیزه الهه جان. مگه نه؟ که آدم دستش به قوت غالبش نرسه :(

خیلی غم انگیزه پروین بانو جان...وقتی یه مرد درشت هیکل میاد تو قصابی و با چشمای خجالت زده به قصاب میگه دو تا رون مرغ بدین و سرخ میشه......خیلی وحشتناکه

به علیرضا:
با تشکر از مدیریت زحمتکش وبلاگ گروهیِ دانه های ریز حرف که در راستای فراهم اوردن امکانات و تسهیلات و غیره برای کامنت گزاران از هیچ کوششی دریغ نمیکنند
از اینکه با حذف آن سیستم ستاره بارانِ منحوس و نصب سیستم پوزتیو و نگتیو "ایکون برائت از فیس بوق" ما اینترنت اکسپلورر داران را هم در شادی خودتان سهیم کردید، سپاسگزاریم "ایکون فریاد:علیرضا مچکریمِ جمع"+ "ایکون اشک شوق"


به الهه:
مخلصیم. با عرض پوزش از شما به دلیل گذاشتن کامنت بی ربط در پستتان "ایکون آی پی رو چک کن"

ای جان دلم...خونه خودتونه...خواهش میکنم...

علیرضا 1391/04/08 ساعت 20:05

من اصلا نرفتم آپی ها رو نیگا کنم تا ببینم نویسنده ی کامنت بالا جزیرست

مدیونیم فکر کنیم که تو یه ذره کنجکاوی حتی!

چقدر کامنت گذاشتن جزیره شبیه حمیده!
مخصوصا شبیه مواقعی که حمید میوفته رو لاین شوخی و طنز و سرحال بودن

جزیره 1391/04/08 ساعت 22:44

من الان به این علیرضا چی بگم؟
علیرضا دیگه قرار نشد از مدیریتت سوء استفاده کنیااااا:دی

تیراژه جان، چرا نگیم:کامنتای حمید شبیه منه:دی ایکون:"تابلوی رعایت حق تقدم ممنوع"+ایکون" مبارزه با پیشکسوت مداری"
(واقعن جوونای امروزی هیچی حالیشون نیست، نه کوچیکتر بزرگتری ،نه هیچی. حالا توقع پیشرفت هم داریم"انگشت اشاره به سمت یه عدد جزیره")

میبینی تو رو خدا جزیره؟آبرو نمیزارن واسه آدم!سه سوت شناسایی میکنن طرفو!
جوابت رو باید خود حمید بده!(آیکون یه عنصر بیطرف در حد گازهای هالوژن!)

جزیره 1391/04/08 ساعت 22:59

میبینی تو رو خدا الهه؟!آدم دیگه امنیت نداره اصن.اصن ما راضی به این همه پیشرفت تکنولوژی نبودیم به خدا. ما اصن فک نمیکردیم یه روزی بیاد که ما جهان سومی ها هم اینقده پیشرفت کنیم.اصن ادم میترسه حرف بزنه،میترسه اعتراض کنه،میترسه تعریف کنه(:دی) میترسه دس تو مماخش کنه، میترسه.....، سه سوته ادمو شناسایی میکنن.

الهه(یعنی من هی اسم تو رو مینویسم الله ،هی پاک میکنم ،الهه خب واقعن اسمتو دُرُس کن دیگه) از این به بعد کامنتدونیهاتو قفل کن، کلیدش رو هم قائم کن تو پَستو که دست مدیریت بش نرسه:دی

در مورد جواب حمید هم خیالم راحته، حمید حوصله حرف زدن نداره کلا"ایکون سوء استفاده از غیبت حمید"

هررررررررر.....کیانا هم با اسم من همین مشکل رو داشت...یه دورهٔ آموزشی رو گذروند و با تمرین و ممارست درست شد!تو هم معلومه اسم من رو کم نوشتی!بیشتر بنویسی درست میشه!(تازه یاد خدا میفتی همه ش!مگه بده؟!!)
والا کلید دست علیرضاست من کاره ای نیستم!شرمندهٔ روی ماهتم!
امیدوارم حمید اینجا رونخونه!وگرنه آرمانهاش به باد فنا میره با این شاگردی که تربیت کرده!

علیرضا 1391/04/08 ساعت 23:13


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد