...09


دریـــا متــلاطــم است ! نــوحـی دیگر..

فــرهــاد ! بــرو بـه سمت کــوهـی دیگر


ای کـــاش شبیـــه ایـن غلطــها بــــودم :

صفرنهصد وحسّ وحال و روحی دیگر!


.

نظرات 8 + ارسال نظر
پروین 1391/04/11 ساعت 19:32

خیلی خیلی قشنگ بود تا رسیدم به مصرع آخر که نمیدونم من نمیتونم درست بخونمش یا سکته داره.

دریـــا متــلاطــم است ! نــوحـی دیگر ...
فــرهــاد ! بــرو بـه سمت کــوهـی دیگر ...

عالی

پروین 1391/04/11 ساعت 19:35

و اما بعد،

4 نفر قبل از من این شعر را دوست داشته اند. این درست نیست بنظر من. باید بیایند و بگویند. قدردانی از هنر و قلم نویسنده ایجاب میکند این را.

به دور از جسارت به ساحت دوستان و دوست دارندگان و کامنت نگذاران البته!

شما همیشه به من لطف دارید پروین بانو
توضیحاتی برای کامنت حمید نوشتم که شاید به شما هم یتونه کمک کنه
به هر حال ممنون از توجهتون.

بیت اولش فوق العاده اس...
یه لحن غمگین ولی حماسی داره که دل آدم رو حال میاره...

بیت دوم رو نفهمیدم...
فکر میکنم سکوت کامنتیِ این پست هم واسه همین باشه...

حمید جان من آدم کامنت محوری نیستم اصولن ولی من باب توضیح بیت دوم باید بگم که منظور یک شماره ی موبایل دیگر و یک کس دیگر و تجربه ی یک حس و حال دیگره . و من خودم با بیت دوم بیشتر حال می کنم . به هر حال شاعر داره اعتراف می کنه که شکل این حرفا نیست و با همین تلاطم روحیش باید بسازه و به همین بیستونی که قسمتش شده قناعت کنه .

silent 1391/04/11 ساعت 20:32 http://no-arus.blogfa.com/

خیلی زیبا بود
منم بیت آخر رو خوب نتونستم بخون

پونه 1391/04/11 ساعت 20:59 http://jojobijor.blogsky.com

خیلی زیباست

ممنون از توضیحی که دادی...
حالا که میخونم و میفهمم دوسش دارم...مرسی...

من هم شاید 10 بار خوندمش و طوری گنگ بیت دوم مانده بودم که حتی نمیتونستم کامنت بزارم و به خاطر حس و حال محشر بیت اولش بگم عالی بود که بعدا وقتی با بچه ها در موردش حرف میزنیم مشخص شود کامل متوجه نشده بودیم.
اتفاقا دو سه نفر از بچه ها هم که توی یاهو با هم حرف میزدیم مثل من بیت دوم را نفهمیده بودند
مرسی حمید
و ممنون آرش میرزابرای پاسختون..معمولا شعر و طرح رو نمیشه توضیح داد مخصوصا جایی که حس وحال شخصی شاعر را داشته باشد

مثل همیشه عالی بود

آوا 1391/04/12 ساعت 11:16

وای چه جالب بود مفهموم
بیت دوم......منم متوجه
نشدم.......خیلی چهار
مصرعی نابی بود......
مرررررررررررررررررسی
دلت شاد آرش خان
جان.................
یاحق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد