دانشجوف

پدیده ای است که یک دانشجو بین استاد و دانشجوی خواب آلود قرار می گیرد ،

بطوریکه جلوی استاد را می گیرد و دانشجوی خواب آلود می تواند با خیال راحت چرت بزند.


نظرات 16 + ارسال نظر
پونه 1391/04/11 ساعت 21:03 http://jojobijor.blogsky.com

عنوان این مینیمال که قراره تکیمل کننده باشه رو نفهمیدم
دانشجوف دقیقا یعنی چی؟ یعنی از ترکیب چه کلمه ای با دانشجو است؟

تیکمل= تکمیل

الان علی گفت از ترکیب دانشجو و کلمه ی کسوف
خیلی خوب نوشتی آلن
مرسی
دارم فکر میکنم خودم چند بار شامل این عنوان دانشجوف شدم!!
خب
خیلی زیاد!!!

علیرضا 1391/04/11 ساعت 22:59

دمت گرم آلن

با کامنت تیرازه دوزاریم افتاد! باحال بود!

"دانشسوف"میذاشتی بهتر نبود!؟ این خیلی گنگه. والا اگه بچه ها نمیگفتن من یکی که تا آخر عمرمم نمیفهمیدم و نادان از دنیا میرفتم!

حمید
دانشسوف میتونه ترکیب دانشجو و فیلسوف هم باشه
بازم مثل این گنگ میشه
و البته بی ربط تر!

آره! راس میگی!

هرجوری فکر میکنم نمیشه یه ترکیب درست و درمونو مفهوم از این دو کلمه درآرد!...اصلا من میگم بیا این پست آلن رو حذف کنیم و خلاص! (آیکون "حذف صورت مساله به صورت ریشه ای و همچین اساسی!")...

پروین 1391/04/12 ساعت 01:57

:))))) حذف صورت مساله به صورت ریشه ای و همچین اساسی

ما هم اگر علی آقا نبود به این معرفت نائل نمیامدیم.
دانشکسوف چی؟ لوسه؟ آره. لوسه!

دانشکسوف؟...
نه اتفاقا! به نظر من که خوبه! (آیکون "مجمع تشخیص مصلحت عنوان این پست!")...

پروین بانو جانم؟
الان این علی آقا که فرمودید مسبب به معرفت نائل آمدن شما شده اند کی هستند؟!!!

خدایی ترکیب جمله ی منو!!!

آوا 1391/04/12 ساعت 11:24

چه جالب!با راهنمایی
کامنتای دوستان
متوجه شدم
مرررسی
یاحق...

پروین 1391/04/12 ساعت 18:28

این علی آقا تیراژه جان:
الان علی گفت از ترکیب دانشجو و کلمه ی کسوف
خیلی خوب نوشتی آلن
مرسی

:دی

ای جانم پروین بانو
میدونید مساله چیه
من تنها کسی هستم که از علیرضای عزیز گاهی با اسم علی در کامنتها یاد میکنم و ندیدم غیر از من کسی اینطور از ایشان نام ببرد
برای همین وقتی کامنتتان را خواندم اصلا حواسم به کامنت خودم نبود و دنبال کشف هویت "علی آقا"یی بودم که پروین بانو ازشان اسم برده

علیرضا 1391/04/12 ساعت 20:01

از دست شماها
نشستم فکر میکنم که چه نوع ترکیب دیگه ای رو میشد بکار برد که اینقدر گنگ نباشه
بعد رسیدم به ترکیب " کسوف" + "دانشجو "
... !!!

پروین 1391/04/13 ساعت 02:20

:)))))
بیخیال علیرضا خان جان!!
همون دانشکسوف خوبه. حمید خان هم گفتن دیگه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد