انزوا



در زوایای پنهانش

تار تـنیده بود


و شتـّه را 

پروانه می دید


عنکبوت .



.

نظرات 11 + ارسال نظر
پروین 1391/04/12 ساعت 18:13

میدونید چقدر از ما شته های زندگی امون رو پروانه میبینیم؟
البته به نظر من باز خیلی بهتر از اینه که پروانه های زندگی امون رو شته ببینیم.

پروین 1391/04/12 ساعت 18:17

اسم طرحتون رو الآن دیدم. انزوا
احتمالا درسمت متوجه نشده ام پس.
باید صبر کنم تیراژهء عزیزمان بیاید و شاید بعد از خواندن کامنت هشیارانه اش دوزاری کجم بیفتد!

پ ن: میتوانم کامنت های ادبی و احساسی ای که در پای این کامنت سخیف من نوشته خواهد شد را حدس بزنم!! مایهء خجالت است. خودم میدانم!

ممنونم از بذل توجهتون
مهم نیست اسمش چیه ؛ رسم مهمه نه اسم
هر برداشتی که از هر شعری داشته باشین همون درسته
شعر قرار نیست برداشت واحدی داشته باشه .
اسمش رو انزوا گذاشتم چون همون کز کردن در زوایای پنهانه
و بنظر من وقتی کسی تنها باشه و در زوایای پنهانش زندگی کنه و دور از اجتماع باشه ؛ برداشت و دیدگاهش به زندگی یکطرفه و محدود میشه . اسیر خیال و توهم میشه و هر شته ای رو پروانه تصور می کنه . شاید اونورتر از همین زاویه ی پنهان ؛ دشتی باشه پر از پروانه های رنگارنگ ولی چون اسیر تنهایی خودش شده خودشو گول می زنه و به حداقل ها قانع شده
همین .

پروین 1391/04/12 ساعت 18:18

منظورم این بود که "در پای این نوشتهء زیبا و بعد از این کامنت سخیف"

پونه 1391/04/12 ساعت 18:25 http://jojobijor.blogsky.com

چه غمگین

پروین 1391/04/12 ساعت 18:31

با کسب اجازه از محضر آرشمیرزای عزیز

تیراژه جان،
چای مطلب دانشجوف برات یه چیزی نوشته ام! مهم نیست البته خیلی ها عزیزم. اما چون در جهت تنویر افکار عمومی ات است گفتم ببینی اش!

گلنار 1391/04/13 ساعت 02:59

چه شته را پروانه بیند
و چه پروانه را شته
تارش برقرار باد.

mahtaa 1391/04/13 ساعت 14:44

avalin nazarie ke midam just for ghalebe wo0o...ww etun
Dame sazandeye ghaleb garm

سپیده 1391/04/13 ساعت 16:26

مثل همیشه کوتاه و پر مغز

ممنون آرشمیرزا
برای طرح
و برای توضیحاتی که به پروین بانو دادید
که من هم احتیاج داشتم به دونستنشون

sepideh 1391/04/14 ساعت 14:13

من از این طرح شما و کامنتی که برای پست مهربان برای تارا گذاشتید واقعا لذت بردم خیلی زیبان

کاش در خیال و تنهایی مان هم دنیا را محدود نکنیم..خیلی زیبا بود .اسم ارشمیرزا را جایی میخوانم میدانم پایش یک نوشته بی نظیر است
ارشمیرزا نابغه میباشد شاید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد