مسخره است ...نه؟

  

 چه غریبانه 

میگرییم در آغوش یکدیگر 

  

هر کدام از غم کسی دیگر.. 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
ملیکا 1391/05/11 ساعت 21:40 http://my-n0tex.blogfa.com/

بدجور


در جواب عنوان بود

جزیره 1391/05/11 ساعت 22:22

نه...
واقعن نه...


تیراژه...بدون تعارف و این لوس بازیا چــــــــــــــــقدر خوب گفتی آخه.
تیراژه....من دوس دارم این غریبانه گریستن رو...

جزیره..پست من اول این بود که بعد ملایمترش کردم


"چه عاشقانه

میگرییم در آغوش یکدیگر

هر کدام از غم کسی دیگر! "




باز هم میگی مسخره نیست؟

پروین 1391/05/12 ساعت 04:13

غریبانه ملایمتر عاشقانه است خانوم گل؟؟
من خنگ شده ام؟
:******

پروین بانوی عزیز دلم
نه
غریبانه ملایم تر شده ی عاشقانه نیست..
ولی با توجه به مضمون کلی پست, به گمونم اینجا به کار بردن کلمه ی "غریبانه" از وخامت اوضاع کم میکرد!
وگرنه اگر آغوش ظاهرا عاشقانه باشد , در غم دیگری گریستن فاجعه است..نه؟

پروین 1391/05/12 ساعت 06:22

آه......
دیدی گفتم خنگ شده ام عزیز دلم

من این از غم دیگری گریستن را به دلدادگی ربط نداده بودم. بسکه خودم اشکم دم مشکم است و برای همه چیز گریه میکنم.

باید یک روز از این گریه کردنهایم برایت بگویم. البته باید قول بدهی مثل بچه هایم مسخره ام نکنی!

چشمهایتان بارانی نباشد بانو...

ساناز 1391/05/13 ساعت 13:12

اگر با "چه عاشقانه ..." شروع میشد منزجر کننده بود.
ولی غریبانه گریستن در آغوش دیگری از غم کسی دیگر از درد است.
درد تنهایی واگیردار این روزها.

اما بد روزگار این است که " چه عاشقانه میگرییم..." به واقعیت نزدیکتر است.

احمد 1391/05/13 ساعت 16:35 http://serrema.persianblog.ir

مسخره!!!!
غریبانه گی مسخره ست یا همدردی !!!؟
و یا آغوش !؟

رهگذر 1391/05/15 ساعت 10:20 http://bientehaa.blogsky.com

چه بیرحمانه
میگرییم در آغوش یکدیگر
هرکدام از غم کسی دیگر....

رهگذر
مرسی
"بی رحمانه" خیلی جالب بود

همه را خط زدیم برای رسیدن به عشقمان
غافل از اینکه خودمان خط خورده ی عشقمان بودیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد