سلام من

 

تو رو خدا فکر کن.. تا همین دیروز من جزو خواننده های همین وبلاگ بودم و آرزو داشتم یکی از  

 

نویسنده هاشو از نزدیک ببینم و ازش امضا بگیرم !!!!

 

اما حالا شدم جزو نویسنده هاش 

 

عجب بالا و پائین داره دنیا!!!!!!!!!! 

نظرات 12 + ارسال نظر
سایلنت 1391/05/22 ساعت 12:11 http://no-aros.blogfa.com/

به به سایلنت خان
خیلی خوش تشریف اوردین!!
قدم رنجه کردین
اصلا وبلاگ صفای خاصی پیدا کرده با وجود نازنین شما

خودم می دونم..

آرشمیرزا 1391/05/22 ساعت 12:19

درسته که خیلی درویش مسلکیم ولی فکر نکن به هرکی امضا میدیم!!!!



. خوش اومدی


.

وای چقدر خوشحالم که شما برام نظر گذاشتی..
مرسی واقعا

جزیره 1391/05/22 ساعت 12:55

سلام
و خوش اومدین

مرسی دوست عزیز

سلام سایلنت جانم
آره عزیز
دنیا بالا و پایین داره
قهر داره ناز داره
گاهی اشتی کنون داره
خلاصه که همینه دیگه!(مثلا شعر گفتم دیگه الان؟ نه؟!)

راستی ..اون قسمت امضا گرفتن و اینا را با جسارتا با من بودی دیگه؟!!

خوش اومدی رفیق

شعر بودنو که شعر بود ولی....
آره دیگه عزیزم هنوز آرزو دارم روی گل شما رو ببینم

جزیره 1391/05/22 ساعت 13:12

من هروقت یکی به نویسنده های دانه ها اضافه میشه هم خوشحال میشم هم ناراحت
خوشحال بابت فردِ جدیدی که به جمع اضافه شده
وَ ناراحت بابت نویسنده های قدیمی ای که خیلی وقته اسمشونو ندیدم.
واقعن ناراحتم از اینکه دیگه الهه و کوروش و حمید و من و من کمرنگ هستن یا نیستن
همچنین خوشحالم که تیراژه و خاله بهار و بابک و ارشمیرزا و علیرضا و آلن کماکان مینویسن

بازم ممنون از خوشحالیت
منم دلم برای دوستای مجازی تنگ میشه شاید بیشتر از دوستای حقیقی
به هر حال شما لطف داری عزیزم

آلن 1391/05/22 ساعت 13:41

خوش اومدی رفیق.

مرسی رفیق

منم جزء خواننده هام... اومدنتو تبریک میگم

ممنونم عزیزم
امضاء نمیخوای؟؟

شما هم خوش اومدین، البته خوش امدو باید نویسنده های قدیمی اینجا بنویسن! من باید تبریک بگم که جز نویسنده های اینجا شدی
راستی، حالا شما خودت فعلا علی الحساب یه امضا به ما بده،از بقیه هم امضا گرفتی واسه منم بگیر، مرسی عزیزم

راستش ما سواد مواد نداریم!!!
انگشت بزنم میشه؟؟؟
حالا بذار ببینمشون!!!
مرسی عزیزم بابت تبریک

سلام
من خودم هنوز عرقم خشک نشده ..با امروز جمعاً دو روز از عضویتم میگذره ولی با این حال خوش اومدی دوست عزیز

سلام دوست عزیز
شما مگه تو اتاق عمل نیستی؟؟
از این پرستارا ندارین که تند تند عرقتونو خشک می کنن؟؟
به هر حال ممنونم از تبریک
امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم

خاله سوسکه 1391/05/22 ساعت 19:46

شاد باشید تا همیشه

مرسی عزیزم
همینطور شما

خوش آمدی سایلنت جان

مرسی عزیزم

گلنار 1391/05/23 ساعت 15:13

سلام ,به جمع نویسندگان خوش آمدید

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد