فال



هر وقت که قهوه می خورم ،

           در فنجانم پیرزنی به خرید می رود

   با زنبیل چرخ داری که هر روز،

                      خالی تر و سنگین تر می شود

  امروز دیدمش که می رفت و فقط

                     پایش را پشت سرش می کشید


نظرات 11 + ارسال نظر
آرشمیرزا 1391/06/17 ساعت 14:04

توی فنجان در پی ِ فال خودم
اینکه آیا می شوی مال خودم؟
شکلها چیزی نمی گویند و من
خنده ام می گیرد از حال خودم

.

الف 1391/06/17 ساعت 14:57 http://www.alefsweb.blogsky.com

خیلی ناراحت کننده بود....

حالا درفال قهوه ی کولی های بالای شهر



تصویرت را مرور می کنم



بی آنکه بدانی.



و چقدر به ریزش درست قهوه ها دل بسته ام



ترا با کدام آرزویم گره بزنم



که دست بلند باد در" سپندارمذ " به کشف تو بیانجامد



می دانم اگر تو نباشی



حتی کولی ها بازارشان کساد می شود



نگفتی من چندمین دیوانه ای هستم که سراغت را می گیرد



اما من می دانم



تا امروز این سی و چندمین سال است که فال نیلوفر ی ام جواب نمی دهد



باید فالگیری بیاموزم.

دو تا قنجون روبروی همدیگه
من و تو خیره به چشمای همیم
سرنوشت تلخی که منتظره
ما دو تا قهومونو هم بزنیم

این دوتا فنجون کهنه کار پیر
خیلی سرنوشتا رو رقم زدن
خیلیا شیرینی زیدگی رو
توی تلخی همینا هم زرن

واسه من سیاهیه موی تو و
واسه تو سیاهیه بخت منو
واسه من روزای شیرین تو و
واسه تو تلخی روزای منو

دوتا فنجون روبروی همدیگه
من و تو خیره به دستای همیم
ما دوتا دستامونو به هم می دیم
تا تموم فال و بر هم بزنیم

شبنم 1391/06/17 ساعت 16:03

پی اسم تو میگشتم ته یک فنجون خالی
دنبال یه طرح تازه یه تبسم خیالی

فنجونای لب پریده قهوه های نیمه خورده
منو عشقی که واسه همیشه مرده
دل به عشق تو سپرده

فال تو رنگ فریب و گریه های عاشقونست
فال من طنین آخرین ترانست

رنگ قهوه ای چشمات رنگ خوابه
که تا شهر بی نهایت منو برده

اونجا که آخر عشقه
اونجا که مرز سرابه

غم داره... غم!

پروین 1391/06/17 ساعت 22:29

خیلی قشنگ بود ... خیلی .....

این پست و کامنت آرشمیرزا عالی بود
و کامنتهای شبنم هم به جا و جالب
ممنون از همه ی شما

سایلنت 1391/06/18 ساعت 08:46 http://no-aros.blogfa.com/

لایک به تیراژه..

پونه 1391/06/18 ساعت 10:46 http://jojobijor.blogsky.com

قشنگ بود

شایان 1391/06/18 ساعت 12:18 http://www-an.blogsky.com

قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد