مرگ من

مرگ من روزی  فرا خواهــد رسید 

که صـــدای گـام او بـا ترس نیست 

                                          سالهـا این جــان من از مرگ گفت 

                                          اضطراب از پاسخ  این درس نیست 

پیش ازاینها مرگ درمن جان گرفت 

پیـــــــــش تر او را کنــــــارم یافتـم 

                                           این لبــــاس تیــــره را من با همان 

                                           ســــــردی روح و کلامــــــت بافتم

نظرات 14 + ارسال نظر
site01 1391/06/20 ساعت 16:26 http://www.site01.infos.st

65060560847آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.infos.st

شایان 1391/06/20 ساعت 16:47 http://www-an.blogsky.com

خیلی قشنگ بود.

خودم می دونم

سایلنت 1391/06/20 ساعت 17:25

این site01 مگه دوست آرشمیرزا نبود؟؟؟


خیلی قشنگِ ، تفکرم فعال شد


( استغفرالله این site01 هرجا میرم هست ، ماشاالله چقدم فعاله همش اول میشه )

ممنوم عزیزم
بله خیلی فعاله

ملیکا 1391/06/20 ساعت 20:14 http://schaman.blogfa.com/

با این که خودت میدونی ها
ولی من باز دوست دارم بگم
خیلی قشنگ بود

خب یه چیز دیگه هم میخوام بگم
من رو که تیراژه و بابک خان و آرشمیرزا و علیرضا و جناب دکتر
تا یه حدی میشناسن
آقا من امروز یهو بهم الهام شد بیام نویسنده اینجا بشم
یعنی میدونی مدتها بود در آرزوش بودم و یهو این جرات رو پیدا کردم که بیام و بگم که میخوام نویسنده بشم
حالا بگید من باید کجا برم و با کی مصاحبه بکنم ؟
بیمه هم میکنید یا نه ؟

ولی جدی گفتم ها
من دوست دارم نویسنده اینجا بشم
بگید شرایطش چیه پلیییییزززززز

کامنت شمام خیلی قشنگ بود..
باید بری تو قسمت تماس با ما و مطرح کنی

زیبا بود بانو

ممنون بانو

شعر که فوق العاده ست.. ولی متاسفانه طبع شاعری ندارم که مثل جناب آرشمرزا بداهه شعر بگم.. اما عالی بود واقعا!

و اما هِدِر که فوق العاده ست!
خواستم بگم توش قید نشده که این وبلاگ گروهیه بعد دیدم اون قطره های معلق ِ توی هوا میتونه نشان از گروهی بودن وبلاگ باشه.. البته اگه با دقت به عکس توجه بشه..

+ هدر ها همیشه عالیه. دستتون مرسی

خیلی خیلی بابت تعریفاتون متشکرم..

وقتی خودت می دونی
پس دیگه من هیچی نگم بهتره

خب حالا یه چیزی بگو..

آرشمیرزا 1391/06/21 ساعت 09:41

"مرگ من روزی فرا خواهد رسید"
جسم بیجانم کجا خواهد رسید ؟
هم به آب و هم به آتش می رسد
هم به خاک و هم هوا خواهد رسید


.

خیلی زیبا بود
مرسی آرشمیرزای عزیز..

"من که می دانم شبی ، عمرم به پایان می رسد

نوبت خاموشیِ من ، سهل و آسان می رسد

من که می دانم که تا سرگرم بزم هستی ام

مرگ ویرانگر چه بی رحم و شتابان می رسد

من که می دانم به دنیا اعتباری نیست نیست

بین مرگ و آدمی قول و قراری نیست نیست

من که میدانم اجل ، ناخوانده و بی دادگر

سرزده می اید و راه فراری نیست نیست

پس چرا ؟ پس چرا عاشق نباشم ؟"

نام شاعرش را نمیدانم.

ممنونم از شعر قشنگت دوستم

ariyan.sorena 1391/06/21 ساعت 11:59

به سایلنت
می دونم که می دونی ...

به تیراژه
همیشه بهترین کامنت ها رو که واقعا میشه یه پست زیبا ازش در اورد رو شما میزاری ... خیلی کامنتتون زیبا بود ... مرسی
موفق باشید


درمورد تیراژه کاملا موافقم

آرشمیرزا 1391/06/21 ساعت 13:42

تیراژه ! شعر و آهنگ از جهانبخش پازوکی و خواننده اکبر گلپایگانی


.

مرسی از پاسخ شما
شما برنده ی یک ماشین ریش تراش!!!! شدید..
برای دریافت جایزه اول به شماره حساب ***** یک میلیون واریز کنید
سپس کارت شناسایی هفت جد و آبادتونو بیارید..

ممنونم جناب آرشمیرزا
این تصنیف رو در فیلم مراسم سوگواری برای درگذشت فردین شنیده بودم ..
اما اطلاعات دیگه ای ازش نداشتم و در سرچ هم فقط شعرش به دست می آمد.
تشکر و سپاس بزرگوار

راحت باشین تو رو خدا

پونه 1391/06/21 ساعت 17:21 http://jojobijor.blogsky.com

دور از جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد