نه

خوشبختی را با استفاده از خط کش و نقاله رسم کرده توضیح دهید (0.۵ نمره)

نظرات 15 + ارسال نظر

خوشبختی شاید برای کسی عمودی بودن نمودار تقاضا باشد
یا شاید افقی بودن نمودار عرضه
شاید برای یکی شیفت منحنی تقاضا به بالا باشد ، برای یکی به پایین
شاید ...
ولی بعضی ها هنوز هستند که خوشبختی شان لحظه ای باشد ، خوشبختی های لحظه ای را نه نقاله هست نه خط کش
چرا که تا بخواهی نقاله و خط کش را بیاوری ، لحظه تبدیل شده به گذشته

بسیار زیبا :دی

عاطی 1391/08/02 ساعت 20:58 http://www-blogfa.blogsky.com/


خب نمره مونو از 19.5حساب می کنیم:دی

:دی د نه د :دی

پروین 1391/08/02 ساعت 20:59

من هم فکر کنم باید تک ماده کنم!

اصلا شما قبولی :دی

الف 1391/08/02 ساعت 22:12

$
.............بدون نقاله و خط کش .............
وجدانی واسه این از بیست حساب کنی هم می ارزه..

حالا من معلم خوبیم :دی

احسنت :دی

یادت اومد؟؟؟

نه :دی

مبارزگر 1391/08/03 ساعت 11:29

من برای خوشبختی با نقاله وخط کش یه قلب شاد و سرخ رسم میکنم

قلبت همیشه سرخ باشه :دی

من هندسه ام خوب بودا
ولی اینو بلد نیستم

:-؟
رد شدی :دی

آقا ما درسمون به اینجا نرسیده بود. نمی شه یه سوال از خودمون بنویسیم جواب بدیم؟
***

این همه کار واسه نمی نمره بعدشم؟

باید معلم سال پیشتون درسشو داده بود :دی

آره واسه نمی نمره :دی

با چشم‌های باز 1391/08/04 ساعت 00:22

اصلاح می کنم: "نیم" نمره.

همون :دی

گلنار 1391/08/05 ساعت 00:06

شما بفرمائید : ( رضایت از خود ) رو چه جوری با خط کش و نقاله بکشیم تا بکشیم براتون .

بعد هم اون "نه" می خواد چی بگه ! جل الخالق ..

من خط کش برمیدارم مینیویسم رضایت:دی
شاید نه حتی

سایلنت 1391/08/07 ساعت 17:54

فقط خط کش و نقاله؟؟
گذشت اون زمونا که با کمترین امکانات میشد خیلی جیزا رو رسم کرد!!!

اوهوم :دی
خیلی دوربود

yasna 1391/08/07 ساعت 22:10 http://delkok.blogfa.com

آقا ما بلد نیستیم یه سفر بده ما بریم کار داریم

شما املا هم بلد نیستی :دی جلسه بعد با اولیا بیایین :دی

negar 1391/08/10 ساعت 14:37 http://www.negaraaaam2.blogfa.com

man moshtagh gereftam zudtar be javab residam!

دست شما درد نکنه :دی

| ___ |
| | | |
---------------- |
O O | |
O | | |
/ / \
/__ /_____ \ و دیگر هیج ...

بیا اینم رسم با توضیح
پرابلم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد