اعتیاد

 

من از این حالِ خوبی که با تو دارم،  

می ترسم. 

اگر روزی برسد،   

که دیگر به من نرسی، 

خماریِ نبودت را چه کنم؟ 

ای مخدرِ من! 

... 

.. 

.

نظرات 5 + ارسال نظر

تــو را دوســـــت ندارمـــــــ !!!

تو را دوست ندارم نــــه دوستت ندارم!

اما هنگامی که نیستی

غمگـــینم!

تو را ...

بد عادت شده ایم!
...
..
.

باید ترک کنی

معتاد

ترکش میکنم
مثل همین سیگاری که یک بسته اش را در جیب دارم!
...
..
.

Pedix 1391/08/24 ساعت 15:54 http://Pedix.blogfa.com

منو به تخت نبند ... به خودت ببند ... ترک تو محاله ...

دست و پاهامو با طناب نبند
ترک اعتیاد واقعا سخته
...
..
.

مهسا 1391/08/26 ساعت 17:18

اگه از خودت بود، واقعا زیبا گفتی
حس این روز های من

از خودمه دیگه
چه دلیلی داره نوشته های مردمو بیام اینجا بنویسم؟
...
..
.

شمیم 1391/08/28 ساعت 13:00

:-(

چرا ناراحت؟
...
..
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد