دختر بازی برای افراد زیر 18 سال ممنوع!



دختر بازی برای افراد زیر 18 سال ممنوع:

این تابلو برای کاظم پسر اقا جواد ، بقال محلمون میباشد کاظم همیشه بعد از مدرسه میرود دم مدرسه ی کبری اینا و منتظر میشود تا کبری از مدرسه بیاید بیرون.بعد هی دنبالش می افتد و به او میگوید:"کبری،اگر یکی از ان شکلات هایی که از مغازه ی پدرت برداشته ای به من ندهی،به همه میگویم که انروز توی پارک به پسر حشمت اقا ادامس دادی"بعد کبری گریه میکند و تا دم در خانه یشان بدو بدو میرود و سریع در را میبندد.

بعد مامان کبری شب به پدر کاظم میگوید و بعد پدر کاظم هم او را با مگس کش سیاه و کبودش میکند.به نظر من ادم نباید تا 18 سالش بشود دنبال دخترهای مردم راه بیفتد.من خودم هم اصلا" دنبال دخترهای محله یمان راه نمی افتم.اصلا" به نظر من ادم اگر هم می خواهد دنبال دختر های مردم راه بیافتد،باید یواشکی راه بیافتد.مثلن مثل ان روز که دختر اکرم خانوم به من چشمک زد و من یواشکی دنبالش رفتم و بعد در کوچه ی بن بستی ایستاد و بعد...اهم...بله اصلا" ادم نباید دنبال دختر های مردم راه بیافتد.باتشکر..!


نظرات 14 + ارسال نظر
رضا 1391/09/04 ساعت 18:28 http://note1.blogsky.com

و بعد چی ؟؟؟
از لحن نوشتنت خوشمان آمده

و بعد هیچی دیگه..

شما اگه تمام ارشیوها و کتابهای مرجع رو هم بگردی بقیش رو دیگه ننوشتن..! :)

علیرضا 1391/09/04 ساعت 18:47


مملی و این کاراا؟؟؟


فقط عکس یکم مشکل باز میشد با اجازت تو پیکو فایل آپلود کردم دوباره گذاشتمش

خیلی با خال بود

اول فکر کردم حمید این پست رو گذاشته ...

خیلی خوب بود ...

khoshi 1391/09/04 ساعت 19:21

بهله ....بهله ...

دختر اکرم خانوم به من چشمک زد و من یواشکی دنبالش رفتم و بعد در کوچه ی بن بستی ایستاد و بعد...اهم...

بعدشم نگی ما خودمون می دونیم چی شد بله...اهم...
یعنی در واقع درسته نخوردیم نون گندم اما دیدیم دست مردم...

نه..اونا که شما میدونید همش شایعس..! :)

بعدشم شما چرا میری نون خوردن مردمو نگاه میکنی؟ :)

میلاد 1391/09/04 ساعت 19:31

وای خیلی خوب بود، دلم برای حمید و نوشته های مملی وارش کلی تنگ شده بود

ممنون شادو جان، خیلی به موقع بود

این کار اتون رو دوست داشتم

حس خوبی بهم دادید

مرسی شادوی عزیز
جای حمید خالی
تا آخرش نفهمیدم کس دیگری نوشته گرچه کمی برایم متفاوت به نظر میامد.
باید از این به بعد یادم باشد که اول به اسم نویسنده توجه کنم!
نویسنده های جدید شور خاصی به پا کرده اند..پستهای دنباله دار..مکالمات پدرفرزندی... و حالا تابلو به روایت مملی
تشکر از همگی

romina 1391/09/04 ساعت 23:05

جوووووووووووووونم

من الان با یک تضاد فرهنگی هنری انضباطی روحی روانی نژادی روبه رو شدم

واسه چی؟ :)

misfit 1391/09/05 ساعت 01:47

را افتادیا :))
...
..
.

حالا شما هی انکار کن و نون نخورده ی مارو به رخمون بکش...واقعیت که عوض نمیشه :دی

گلنار 1391/09/06 ساعت 04:11



با تشکر.

حکایه 1391/09/06 ساعت 12:04 http://hekayeh.blogfa.com

این قانون تازه نیست. قدیمی است

yasna 1391/09/07 ساعت 13:02 http://delkok.blogfa.com

مرسی از همه ی شما عزیزان که که تلاش می کنید دانه ها رو رو پا نگه دارید ... دستتون درست عزیزان

نرگس 1391/09/07 ساعت 13:25

عالی بود..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد