داستان عاشقانه ها


1.

هنر یعنی ؛

یکی نت ها را کنار هم بچیند و موسیقی دان شود

یکی رنگ ها را بفهمد و نقاش شود

یکی با کلمات جادو کند و شاعر شود 

من موهایت را ببافم و عاشق شوم ...

.

.

.

2.

مو به مو آرام میشوم

در آرا-مش موهای تو

.

.

.

3.

با رژ صورتیت شاعری میکنی انگار

نیت میکنم و " بوسه " میشود ، فال دیوان شعر لبهایت...

.

.

.

4.

هیچ وقت نفهمیدم که غم زیباست یا زیبایی غم دارد

نگاهت همیشه گیجم میکند...

.

.

.

5.

دست اراده ام را بسته ای

آغوشم التماست را میکند ...

ماشه نگاهت را میکشی ...

و ...

هوش و حواسم  پاشیده میشود روی دیوار ...

قلبی میماند ، عاشق تر از پیش ... عاشق تر از پیش ...

.

.

.

6.

بحثمان میشود ، دعوا میکنیم ، کز میکنم ، میروی ، قدم میزنم ، سرد میشوی ، دلت میگیرد ، دلم تنگ میشود ، سراغت را میگیرم ، میخندی ، همین که لبهایمان میروند به هم برسند ، فیلم زیر تیغ ممیزی میرود ، از نقشت بیرون می آیی ، در نقشم زندگی میکنم...

کات.


نظرات 11 + ارسال نظر
mmadalbo 1391/09/13 ساعت 12:57 http://nemidanam.blogsky.com

عالی بود مخصوصا آرا-مش
رونکرده بودی آقا علیرضا
( :
ایول جای آرشمیرزا خالی نباشه

ممنون

۱ و ۲ عالی بود علیرضا

ولی چرا اینطوری آپ میکنی؟
اینها میتونن 6 مینیمال جداگانه باشند
راستش این باهم نوشتنشان را نمیفهمم!

مرسی
5 و 2 تکراری بودن ، قبلا تو وبلاگ هام گذاشته بودمشون !
دلیل خاصی نداره !
یه جور تنوع شاید !
خودم دوست دارم اینجور پست ها رو
ولی خب اگر به نظر شماها خوب نیست چشم تک تکم آپ میکنم !

خیلی عالی بود.عالی

لطف دارین

گلنار 1391/09/13 ساعت 21:10

وقتی علیرضا غوغا می کند .
"از نقشت بیرون می آیی,در نقشم زندگی می کنم"
هنر عشق ورزیدن.
مرسی.

خودم هم شماره ی آخر رو بیشتر از همه دوست داشتم
ممنون

طـ ـودی 1391/09/13 ساعت 23:30

منم همون سوال تیراژه!!

همون جواب تیراژه!!

همشون قشنگ بودن

ولی ای کاش هر کدومش یه پست بود ...

ممنون

چقدر قشنگ بودند... قشنگ به معنای واقعی...

خوش بگذره حال و هوای پاییز عاشقانت! علیرضا

مرسی!

خب من 1و6 رو بیشتر دوس داشتم
منم با نظر بقیه موافقم کاش هرکدوم تو یک پست گذاشته بشه

اوهوم

mmad 1391/09/14 ساعت 18:28 http://nemidanam.blogsky.com

نه اتفاقا کار باحالی بود همینکه بگن این بهتر بود این یکی اینجور بنظر منکه کار جالبی بود باهم گذاشتنشون شما کار خودتو بکن ( :

برای من که چندان فرقی نداره ! حالا ببینیم چی میشه !

شرمین 1391/09/14 ساعت 20:43

الآن انقد دوس داشتم شما کردی بلد بودی و من می تونستم بگم:

"خوام او خواسه به قول ام ممده بکیت و قسه ی ایمه بیته زویه"

حالا یعنی چی؟
زن عموم کردِ ! اگه فحشی چیزی ندادی بهم بدم اون ترجمه کنه برام !!

شرمین 1391/09/14 ساعت 23:34

نه بابا
فحش چیه
بده زن عموت برات ترجمه کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد