با غم انگیز ترین حالت تهران چه کنم؟

سلام... 

 

 

 

بی تو من هِی نفسی  تنگ از این دود کِشم  

" آه " ها از سر این خلوت بی ســود کِشم      

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
الهام 1391/09/14 ساعت 19:15 http://dolfin222.blogfa.com

لایک

سلام...

به خودت

هوای دودی این شعر
با روحیه ما همساز است
خیلی مینیمال زیبایی بود

سلام...


مرسی...

از سلاله درختان باش...
تنفس هوای مانده...ملولت کند

ای جان
عجب دو بیتی ای
عجب تیتری

و عجب هدری..

با غم انگیز ترین حالت تهران چه کنم؟..

سلام...

تیتر از من نیست.....
هدر هم

میدونم رفیق جان
اما اشکالی ندارد که توی کامنتهای شما ذوقمان را از این هماهنگی دود آلود نشان بدهیم که..دارد؟!

نه رفیق جان...

فقط اینو بدون که "تعمیم کلنگ" در آمدی بر اثبات یک حقیقته

نگین 1391/09/14 ساعت 20:18 http://zem-zeme.blogsky.com

خوشحال که ساکن جنوبم و تهرونی نیستم...
لااقل کمتر دود میخورم...

سلام...

اونجاهام گرد و غبار زیاده گویا

تعمیم کلنگ؟!!!

زیر دیپلم بگو برادر بلکه متوجه شویم!

منظور همون عام بودن مفهوم کلنگه...

خودت می دونی جریان چیه

لا اله الا الله!!!

اشهد منو می خونی؟

تازه فهمیدم جریان چیه و به چی مربوط میشه!
ولی خدایی آخه اون مثال توی چت چه ربطی به این کامنت من داشت بهروز؟!
حیف که میترسم بقیه دوستان به جرم چت نامربوط و شخصی در کامنتدانی بیایند حسابمان را برسند وگرنه ثابت میکردم که ربطی به هم ندارند این دو موضوع!
بقیه ی این بحث فراحقوقی رو توی یاهو ادامه میدهیم! باشد که یکی از ما دوتا به راه راست هدایت شود و دیگری رویش کم!!!

ربطش در یک عبارت سه کلمه ایست...
"مزاح با شما"


------------------
فک کنم تو بحثمون تو یاهو من برنده شدم

تو برنده شدی؟!!!
استغفرالله!

من به احترام پست! و دیگر دوستان سکوت میکنم!

پ ن پ

تو برنده شدی...

مدارکش هم موجوده

طـ ـودی 1391/09/14 ساعت 21:45

پست خوبــــ و هدر مرتبط و ....
زیباستـــــــــ

سلام...


ممنون

قشنگ بود ...

این همه اهواز گرد و خاک بود نه تعطیل شد نه صداشو در اوردن حالا 2 روز تهران هواش آلوده شده ...


سلام ...

سلام...


مرسی...

ایشالا همیشه هوای همه جا.... پاک پاک باشه

طوطی 1391/09/15 ساعت 01:43

تا شما باشید کمتر به تهرانتون بنازید
منم شاهدم تیرازه برد تو چت روم!! حالا چی بود قضیه اش .منم بازی اصلا!

سلام طوطی....
خوبی؟

سلام
انگار تنها راه سبک شدن باریدنه ، چه هوا و چه دل ما

سلام...

آخ آخ....
امان از دل گرفته...هوای گرفته قبل از بارون

جزیره 1391/09/16 ساعت 21:57

پست خوبی بود.
فقط یه چیز
دفعه ی اخرتون باشه تو کامنت عمومی حرف خصوصی میزنینا. "ایکون تهدید با انگشت اشاره و اینا"
کافه چی
سریع یه خلاصه از بحثای چتتون برام مینویسی و تا اخر شب تو کامنت خصوصیم باشه
وگرنه میام برات قضیه چوب و خاطی و اینا رو توضیح میدماااااااا تو کامنتدونیِ خصوصیت:دی

سلام...

همه اش تخصیر تیراژه است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد