دروغ سیزده



گفت "دوستت دارم"

در تقویم او،
آن روز،
سیزدهمین روز ماه بود...



نظرات 4 + ارسال نظر
الهام 1391/09/18 ساعت 23:02 http://dolfin222.blogfa.com

همه روزهایت نوروز باد...

دلمون باید نوروزی باشه الهام جان...که نیست.....

مهتاب 1391/09/19 ساعت 00:19

یه پستی داشتن اینجا قبلا آقای علیرضا
با این کلمات فکر میکنم

دروغ سیزده
پیغام دوستت دارمت رسید
اما با روز تقویم چه کار کنم؟

پست شما رو خوندم یاد اون افتادم، گره خوردن اذهان که میگن همینه ها! :)


بیشتر بنویسین از محضرتون بهره مند بشیم الهه بانو :)

ماشالااااااااا به این حافظه مهتاب جان...خدا شاهده اصلاً یادم نبود همچین پستی توی دانه ها داشتیم...خیلی برام جالب بود...البته اسم نویسنده ش رو اشتباه کردی...که علیرضا تو کامنت پایینی توضیح داده....

هستم در خدمتتون...مرررسی

علیرضا 1391/09/19 ساعت 00:44

خیلی حافظه ی خوبی دارید ها مهتاب خانوم (ماشالا)
ولی پست آلن جان بوده اون نوشته
13 فروردین امسال !
http://danehayerizeharf.blogsky.com/1391/01/13/post-548/
شباهت موضوعی دارن ولی لحن و بیان این دو تا پست فرق داره
خیلی پیش میاد از این مسائل تو مینیمال نویسی
من خودم کلمات کلیدی بعضی پست هام رو قبل از آپ کردن تو گوگل سرچ میکنم که مبادا قبل از من کسی نوشته باشه اون رو

مررررسی علیرضا که من رو از سرگشتگی نجات دادی!داشتم تو پستهای تو دنبالش میگشتم!ماشالا کم پست هم نداری که آخه!!!

مهتاب 1391/09/21 ساعت 00:48

نه دیگه اونقدام حافظم خوب نیس خو
دیدین که نویسنده شو اشتب گفتم :)
بعد من خودم میدونم این چیزا پیش میاد،واسه خودمم پیش اومده تا حالا... من بش میگم گره خوردن اذهان در نقطه ای از فضا :)

همینکه یادت بود همچین پستی وجود خارجی داره یعنی از من جلوتری
"گره خوردن اذهان در نقطه ای از فضا"...چه اسم جالبی گذاشتی روش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد