اثبات یک نظریه

سلام...  

انیشتین راست می گفت... جرم زیاد شکل می دهد به فضا....

حضور این همه دلتنگی.... شکل میدهد به بیکران تنهایی من...

من ثابتم...خاطرات و زمان می چرخند روی مدار... 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا 1391/10/05 ساعت 11:06

و یک روز بلاخره غم هسته ی دل شکافته میشه و ...

سلام...


تو می دمی و آفتاب می شود!

الهام 1391/10/05 ساعت 14:46 http://dolfin222.blogfa.com

سلام

سلام...

الهه 1391/10/05 ساعت 14:59 http://khooneyedel.blogsky.com

عالی بود بهروز جان...

سلام...

ممنون

بر مدار نبودنت
چه خوش میچرخد سیاره ی کوچک دلتنگی من
خورشیدکم

سلام...

تو نیستی
یا
کهشان اینقدر بزرگ است؟

میلاد 1391/10/05 ساعت 15:31

بــــــــــــــــــــــابـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا خلاقیت

.

..

...

راستی سلام

سلام میلاد جان


طرح هاتون خیلی نوآورانه ست...

سلام...


لطف دارید..ممنون

صنم 1393/03/11 ساعت 03:42

تمام نوشته هات از جرقه ی افکار من وحتی خوابهامو حس قویم سرچشمه میگیره من به تو هویت بخشیدم اما تو روحمو به غارت بردی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد