جیش کردن در رختخواب ممنوع!





جیش کردن در رختخواب ممنوع!


آبجی صغرایم میگوید:آدم هیچوقت نباید در رختخواب جیش بنماید..آبجی صغرایم میگوید

رختخواب یک وسیله ی شخصی است مثل مسواک..میگوید آدم که روی مسواکش جیش

نمی نماید..آبجی صغرایم میگوید: آدم بهتر است قبل از خواب برود دستشویی تا اینکه در

خواب فکر کند رفته است دستشویی..آبجی صغرایم میگوید:خوابیدن با مثانه ی پر مثل

حرف زدن با دهن پر است..همه اش میریزد..البته منکه نفهمیدم منظورش از مثانه چیست

ولی فکر کنم مستانه دختر خاله ملوک را میگوید..که البته در اینصورت آبجی صغرایم

کمی بی ادب شده است..اما راستش را بخواهید آبجی صغرایم غیر از این مورد آخر بقیه

را راست میگوید..آخر اگر آدم قبل از خواب به دستشویی نرود صبح مامانش می آید

و پتو را بلند میکند میبیند: بهله..به به به..جا تر است و بچه هم اتفاقا" هست و دارد

غرق میشود..بعد آبروی آدم میرود..البته من میگویم آدم اگر هم میخواهد در رختخوابش

جیش بنماید بهتر است همان اول شب بنماید تا اینکه بگذارد برای دقیقه ی نود..

چون اگر همان سر شب جیش بنماید تا صبح خودش خشک میشود..من خودم یکبار

در دقایق پایانی جیش نماییدم..و تا خود صبح مشغول فوت کردنش بودم تا خشک شود

پس نتیجه میشود که آدم هیچوقت نباید در رختخواب جیش بنماید..!با تشکر..!




نظرات 6 + ارسال نظر
زکیه 1391/10/06 ساعت 23:23 http://ta-talaghi.blogfa.com/

شاااااااااادو!

علیرضا 1391/10/06 ساعت 23:57

نیمه ی اول متن خیلی عالی بود
طنزش قوی بود
اما اگه نوشته ی من بود قسمت دوم و انتهاییش رو یکم خلاصه تر مینوشتم تا حجمش هم کم تر بشه و هم اینکه اونطوری به نظرم بهتر میبود
ولی بهر حال در کل خیلی خوب بود

علیرضا 1391/10/07 ساعت 00:10

چقدر بود بود بود بود داشت کامتم :دی

من هم همانهایی که علیرضا گفت

جای حمید خالی نباشد که مبدع این موضوع بندی بود

ممنون شادو....جالب بود و دوست داشتنی

حسین 1391/10/08 ساعت 21:05 http://blindmind.blogsky.com

خیلی خوب بود :))

صنم 1393/03/14 ساعت 00:22

کی جیش کرده تو رختخوابش؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد