۲

 

قماربازی بود همیشه برنده. 

دوستی از او پرسید: "تا به حال به کسی باخته ای؟" 

مرد تعجب کرد و گفت: "باخت دیگر چیست؟!" 

... 

.. 

پند: فقط به برد فکر کن.

نظرات 4 + ارسال نظر
افسانه 1391/10/09 ساعت 18:36 http://gtale.blogsky.com


گاهی شاید لازم باشد از یاد ببریم یاد آنهایی را که با نبودنشان بودنمان را به بازی گرفتند


لازم است
اما کافی نیست
...
..
.

الهام 1391/10/09 ساعت 20:15 http://dolfin222.blogfa.com

پوزش برای سرعت آپیدنم... چک کردم یک روز بود کسی ننوشته بود.

:)

الان پوزش شما به چه درد من می خوره؟ :))
...
..
.
این حرفا چیه عزیز :)
اگه من 2 دقیقه کندتر بودم جامون عوض میشد :)

الهام جان
نگران نباش!
اون اولا رو که شما جوونا یادتون نمیاد(ایکون گیس سفید!)
ما گاهی میشد سه نفر سه نفر رو هم آپ میکردیم
بسکه ماشالا همگی فرز و پرشور و تازه نفس بودیم
حالا کاری به غرولند هایی که به یکدیگر میکردیم ندارم! اما نمیشد پست بعدی را حذف کرد چون در گودر ثبت شده بود و روال کار بهم میریخت
شما هم با توجه به زمان آپ کردنتون مشخصه که درگیر پست بودید و بعد از آپ دیدید که در همان تایم میسفیت عزیز آپ کرده

چه آپ در آپی شد این کامنت من!!!
خلاصه که اینجوریاس...مزه اش هم به همین است!!!!

اون زمانایی که شما میگی ما هنوز به دنیا نیومده بودیم :)
ولی چن وخ پیش همینجوری شد یه پست گذاشتم رو مال علیرضا :)

{مال : پست } :))

باهاش صحبت کردم قرار شد اونم بعدن یه دونه بذاره رو مال من جبران شه :))
علیرضا نذاشت. ولی من اهل انتقامم :)
اینو گفتم که حواستون باشه الهام خانوم :)))
...
..
.

الهام 1391/10/09 ساعت 22:15 http://dolfin222.blogfa.com

الهام به تیراژه بانو......... :*

منم از همین آیکونا
...
..
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد