چرا آخه ؟!


کسایی رو که دوست داریم رو نداریم

کسایی رو که داریم رو دوست نداریم


نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه 1391/10/21 ساعت 02:16 http://manism.blogsky.com/

واقعا حرف دل من بود ... واقعا چرا ؟؟؟!

mandana 1391/10/21 ساعت 02:40 http://www.rayanco.tk

سلام

خوبی؟
اگر نیاز به فیلتر شکن های پرسرعت و جدید وی پی ان و ساکس با تمام پروتکل های موجود جهت حداکثر سرعت و کیفیت سازگار با تمام ارتباطات اینترنتی حتی سیم کارت های ایرانسل و همراه اول داری به سایت ما سر بزن

قابل اجرا بر روی تمام گوشی های اندروید و محصولات شرکت اپل

با قیمت فوق العاده پایین و بالاترین کیفیت موجود در ایران

با سرور های قدرتمند اختصاصی از بهترین دیتا سنتر های آمریکا ، انگلیس ، آلمان و هلند

در یک اکانت تمام پروتکل های ساکس و vpn رو با هم داشته باشید

شروع قیمت تنها از 2000 تومان !!!
تازه تمام دانلودهات هم رایگانه و محدودیتی در سرعت و دانلود نداری

بدون هیچ افت سرعتی

جهت عبور از تحریم ها و گذرگاه های مسدود شده

در ضمن اگر خواستی با قرار دادن بنر ما در وبلاگت میتونی اکانت رایگان هدیه بگیری

با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
کیفیت تضمینی هست

منتظرتم

http://rayanco.tk

خب راستش همیشه ام این طور نیست...
مثلا یه دوست خوب...
من اونایی که دوس ندارم اصلا به حساب داشته نگاشون نمی کنم
مثل یه سیاهی لشکر تو یه فیلم
اونام تو زندگیم هستند
اما بدا به روزی که یکی به زور بخواد خودشو بچپونه تو زندگیم...

فرشته 1391/10/21 ساعت 17:58

انصاف نیست دنیا آنقدر کوچک باشد که آدمهای تکراری را روزی هزار بار ببینی و آنقدر بزرگ باشد که نتوانی آن کس را که دلت می خواهد حتی یکبار بببینی .....

مریم انصاری 1391/10/21 ساعت 18:21

از «بخت یاریِ» ماست شاید!!!

دنیای وارونه به همین میگن
اما میشه دلمون به همون چند نفر معدودی که داریمشون و دوستشون داریم گرم باشه..

زکیه 1391/10/21 ساعت 20:11 http://ta-talaghi.blogfa.com/

و هم اینکه ا هیشکی خوشمون نمیاد ، همین که ا یکی خوشمون میاد ، قبلا مال یکی دیگه شده...

واقعن چرا؟؟:(

فریده 1391/10/22 ساعت 21:38

ما همیشه از وضع فعلیمون ناراضی هستیم...

علیرضا ، فکر کنم اگر در جمله دوم ، "رو" دوم رو حذف کنی زیباتر میشه .
چه رو در رویی شد

علیرضا 1391/10/23 ساعت 22:49

دلی جان یجورایی خواستم با کلمات کاملا مشابه معنی عکس جمله ی اول رو در سطر دوم برسونم اگر چیزی رو حذف کنم از توازن میوفته

پریسا 1391/11/03 ساعت 19:07

من تو را دوست دارم ودیگری مرا و تو دیگری را و در این میان همه تنهاییم (دکتر شریعتی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد