از مملی به علیرضا!




این سیستم جدید لایک دهی ممنوع!

آبجی صغرایم میگوید این علامت لایک اصلن چیز خوبی نیست..آدم نباید به کسی انگشت

لایک نشان بدهد..البته من خودم یکبار در خیابان دیدم دو تا آقا داشتند با هم دعوا میکردند

و یکیشان به آن یکی فحش های خواب آور میداد ولی آن یکی فقط ایستاده بود و به او

انگشت لایک نشان میداد..فکر کنم از فحش های آن یکی آقاهه خوشش آمده بود و هی به او

امتیاز میداد..دیگر داشت فحش های آن یکی آقاهه به چیزهای کش دار(!!!)میرسید

که آبجی صغرایم گوشهای مرا گرفت و من دیگر چیزی نشنیدم..بعدش هم آقا پلیس ها آمدند

و هر دوتایشان را فیلتر کردند..!

اصلن آدم با این سیستم جدید نمیفهمد خواننده ها دارند به آدم فحش میدهند یا امتیاز

تازه آنهایی هم که انگشت لایک بر عکس میدهند هم شاید برای رد گم کنی آنرا میدهند

تا معلوم نشود که دارند فحش میدهند..البته من که نمیدانم معنی این انگشت لایک

چیست ولی آبجی صغرایم میگوید اصلن چیز خوبی نیست و به من گفته است که تا وقتیکه

این سیستم را درست نکرده اند دیگر برایشان پست ننویس..نقطه!


نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا 1391/11/02 ساعت 21:46

=)))))))))))))))
دمت گرم شادو

اتفاقا خودم میخواستم دیشب عوضش کنم
اما یادم رفت

به روی چشم الان انجامش میدم

شادو: اقا این متن فقط یه شوخی بودا همین..!

همینجوری..من اصلن کاری ندارم که انگشت شصت باشه یا چیز دیگه..!

فقط یه شوخی بود..من به شخصه هیچ اعتراضی به این سیستم ندارم..!

اصن شاید حالشم بیشتر باشه..!

من فقط خواستم باهاش یه شوخی ای کرده باشم ؛)

علیرضا 1391/11/02 ساعت 21:47

ولی کلا این لایک دیس لایک ابزار خوبی نیست
چون به آی پی حساس نیست و میشه بارها باهاش رای داد بهمین خاطر اصلا نمیشه روش حساب کرد
متاسفانه هم ابزار جایگزینی هم وجود نداره

شادو: صلاح وبلاگ خویش علیرضا خان دانند..! ؛)

پدرام 1391/11/02 ساعت 23:18 http://www.twenty-one.ir/

:)))))))))))))))))

شادو: زهر مار..تو نخند..! :))

ای جانم..! مث کوچولو ها..!

وای چه باحال بود..!

شادو: :)

علیرضا 1391/11/05 ساعت 11:00

نه بابا
گفتم که میخواستم عوضش کنم اون لایکه چندان صورت خوشی نداره در فرهنگ ما پس نباشه بهتره :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد