:)


:d من از :(( غم انگیز تر است !


نظرات 7 + ارسال نظر
گلنار 1391/12/29 ساعت 02:30

خندۀ تلخ من از گریه ....
البته آیکون لبخند بهتر نبود به جای علامت دندون و نیش باز؟
آخه این علامت خیلی تخس می باشد و یک حال سرخوش توام با دق دادن دارد و طنازست.

فکر کنم پیام و بازی پست بعدی رو با آب پیاز بنویسی
البته من چشم بسته غم و خندۀ تلخ و عشق از دست رفته رو توش پیدا خواهم کرد

یک آیکون بدحنسی باید خودم بسازم که آخر نوشته هام بگذارم

نه اون لبخنده خیلی تلخه اون باشه دیگه گریه چه حاجت
پیام و بازی پست بعد رو چجوری بنویسم؟؟؟ یعنی چی با آب پیاز؟!
پست بعدیم رو هنوز تصمیم نگرفتم آپ کنم یا نه :دی همچین پست ضایعه ایه هاا !

علیرضا 1391/12/29 ساعت 02:47 http://do4.blogfa.com

در مورد هدر باید بگم که چون "سین" خیلی محدود و کمه (حداقل به فکر من نرسید غیر از اینها) مجبور شدم یادی هم از جمالزاده و هوشنگ ابتهاج کرده باشم !
زیاد سخت نگیرید عزیزان

باشه! من همه ی تلاش خودم رو میکنم که سخت نگیرم قول میدم اصن

هفت سین دانه های ریز حرف!
سایلنت و سنت کیامهر قدیس را هم میشد بگنجانی!
مرسی برای هدر..
هفت سین این وبلاگ سرشار از سلام و سلامتی..و نه سکوت.

master 1391/12/29 ساعت 13:35

به به ، هفت سین رو هم چیدین.
مرسی به خاطر هدر

ن.ح 1391/12/29 ساعت 19:02 http://cryptic.persianblog.ir

گلنار 1392/01/01 ساعت 02:38

نشنیدی نامه نوشتن با آب پیاز رو؟تحقیق کن ببین موضوعش چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد