طفل معصوم ،

دلم

که با خیال تو

        خام میشود ...


نظرات 6 + ارسال نظر

خیال خام تو..پخته میکند پیر را...


و..
تولدت مبارک علیرضای عزیز.

ممنون
مرسی

جاری 1392/01/10 ساعت 08:27 http://www.jaarij.blogfa.com

سلام

من لوگوی شما رو توی وبلاگم گذاشتم اما وقتی روش کلیک میکنی میره توی آدرس قبلیتون که فیلتره. آدرس جدیدتون تعریف نشده توی این لوگوتون.
البته من یه "f" به آخر آدرستون اضافه کردم درست شد، ولی کلی گفتم که شما هم در جریان باشد. ممنون.

سلام
ممنون از یادآوریتون

میلاد 1392/01/10 ساعت 23:22

تولدت مبارک علیرضای عزیز

ممنون میلاد جان

گلنار 1392/01/11 ساعت 02:13

چه خوب که تصادفآ متوجه شدم که تولد شماست

زادروز میلادت مبارک علیرضا جان
امیدوارم همیشه سلامت باشی
و برقرار و مسرور و توانمند
و ایام شیرین و بر وفق مرادت.

دل ما هم با خیال کیک تولدت
خام می شود


ممنون گلنار بانو

پدرام 1392/01/11 ساعت 13:42 http://www.twenty-one.ir/

اگر فکر کنی از تولدت بی خبر بودم مدیونی

تولدت مبارک گل پسر


فدای شما پدرام جان

لایک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد