آرشیو هدر های وبلاگ (قسمت دوم)


ادامه ی مطلب لطفا !




*قسمت دوم این مجموعه مروریست بر هدر های وبلاگ (از مهر 91 به بعد) بهمراه نوشته های مرتبط که از بین چهارصد پست اخیر انتخاب شده اند !

* برای دیدن قسمت اول به اینجا مراجعه کنید !

*اگر مشکلی در دیدن عکس ها داشتید میتونید از لینک های مربوط استفاده کنید !

*با تشکر فراوان از خانوم الهه که اجازه ی استفاده از عکس هاشون رو بهمون دادن و با تشکر فراوان تر از سایر عکاسان غیر وطنی و در مواردی وطنی که بدون اجازه (:-") از هنرشون در هدر های وبلاگ بهره بردیم !



1.



من شهری متروکه ام
تو روحی سرگردان 
مردم از بودنمان می ترسند


(خاله سوسکه)

لینک تصویر / توسط علیرضا


2.


آواره تر از باد

آوار تر از برگ

آه

امشب چقدر پاییزم ...


(علیرضا)



لینک تصویر / توسط علیرضا


3.

باران ِ اشک هایت 

آفتاب ِ نگاهت 

رنگین کمان ِ چشم هایت 

... 

.. 

چه کرد با من 

این طبیعت ِ زیبایت

(میسفیت)


لینک تصویر / توسط علیرضا


4.

مرا به رؤیاهای دور میبری و رهایم می کنی

میدانی...

راه خانه را بلد نیستم


(یک جراح)



لینک تصویر / توسط بهروز


5.

خیال تو که به سرم میزند،

نه دیواری می ماند،

نه سقفی...

ابرهای آسمان،

لحاف تن ِ خسته ام می شوند...


(الهه)


لینک تصویر / توسط علیرضا


6.
هدر فعلی وبلاگ


لینک تصویر / توسط علیرضا


7.
باید بروم
پرنده های این شهر
به ساقه های ترد من اعتماد نمی کنند
و حتی بهار
سهم من را از شکوفه ها نمی دهد
باید بروم
به من بگویید درخت ها چگونه می روند؟
(خاله سوسکه)


لینک تصویر / توسط علیرضا


8.


زمین بایر ، زمین بایره.

هزاری هم که شخمش بزنی ،

                                         هزاری هم که بذر بپاشی ،

                                                                               هزاری هم که آبیاریش کنی ،

بازم هیچی ازش در نمیاد.

هیییچی ِ هییچی ِ هیچی.

(آلن)


لینک تصویر / توسط علیرضا


9.

خطوط روی دیوار اتاقم، نه روز شمار بی کسی هاست، نه زخم های پنجه در پنجه دیوار شدن... 

ترک هائیست که انبساط تنهایی ام، به قامت دیوار انداخته
(بهروز)

لینک تصویر / توسط علیرضا


10.

این زمستان هم زمستان نمی شود...

نه دانه ی برفی

نه دانه ی حرفی

...


(الهام)

لینک تصویر / توسط علیرضا


11.

چشم هایم را باز می کنم

دنیا تاریک می شود

می بندمشان

دنیا روشن می شود ...

(مستر)



گاهی مرگ تجویز می کنند 

برای بهبودی 

... 

.. 

.

(میسفیت)



لینک تصویر / توسط علیرضا



12.

و تو انقدر خوشگلی، که همه اش بهارِ

(بهروز)



لینک تصویر / توسط علیرضا


13.
مجوز اکران خاطراتت را صادر میکند
هر شب
دلتنگی
(علیرضا)



لینک تصویر / توسط علیرضا


14.

قسم به بغض

و گلوهایی را که میدرد


قسم به اشک

و دلهایی را که آرام میکند


پناه میبرم به اشک

از شر بغض های ترکیده نشده


(شادو)

بال هم کم دردسری نیست........ 

                آسمون گوشه دنج نداره 

 (بهروز)




لینک تصویر / توسط علیرضا


15.

با من برقص

مثل بادی
 که کلاه از سر دختری لوند می دزد
یا جویی که
کفش های پسری عاشق را
من را بدزد
با من برقص
بگذار کسی تمام راه را
                   دنبالمان بدود
(خاله سوسکه)


لینک تصویر / توسط علیرضا


16.

باز کن آن شالگردن لعنتی را

از دور صورتت

من طاقت این خسوف را ندارم..!

(چکامه)

می دانم از لحاظ علمی ممکن نیست

اما باور کن

  هر بار به ماه نگاه می کنم

           عکس تو رویش افتاده است

(خاله سوسکه)

تو ، دست نیافتنی ، زیبا ...

چون ماه پشت پنجره

من ، سکوتی حسرت بار

چون آه پشت حنجره ...


(علیرضا)

لینک تصویر / توسط علیرضا


17.
...

لینک تصویر / توسط علیرضا


18.

جعبه ی مداد رنگی هایم کو؟ 

می خواهم آسمان شهرمان را آبی کنم ! 

... 

.. 

.

(میسفیت)



لینک تصویر / توسط علیرضا


19.

هنر یعنی ؛

یکی نت ها را کنار هم بچیند و موسیقی دان شود

یکی رنگ ها را بفهمد و نقاش شود

یکی با کلمات جادو کند و شاعر شود 

من موهایت را ببافم و عاشق شوم ...

(علیرضا)



لینک تصویر / توسط علیرضا


20.
هدر شب یلدا !


لینک تصویر / توسط علیرضا


21.
وقتی وبلاگ پیلتر شد این هدر رو داشت !


لینک تصویر / توسط علیرضا


22.


به دیوارهایی که استعداد پنجره ندارند، قاب می آویزند 

به سرنوشتی که بختِ آمدنت را ندارد،  تنهایی

(بهروز)


ب مرز های تو

پناه آورده ام
از جنگی تن ب تن    بــ ا  
تنـ ها یی ...
(گلاره)


در من انگار

ابراهیمی را میسوزانند..!


(شادو)


لینک تصویر / توسط علیرضا


23.
واژه ها را از بس بی معنی هجی کردیم...دندانه های حروفشان ساییده شد...
حیف که "معانی"....محبوسِ واژه ها هستند....
(بهروز)


لینک تصویر / توسط بهروز


24.

باید استشهاد محلی جمع کنم
این شناسنامه ،
این عکس،
این ادم
خود من بودم
قبل از این که تو مرا گم کنی
(خاله سوسکه)


درد نبودنت شده تیغ

اصلاح کرده خنده از صورت من ...

(علیرضا)

سایه ام

سایه ی پسرکی تنها

در من بنشین و

کمی تنهایی در کن..!

(شادو)




لینک تصویر / توسط علیرضا


25.

بوسه های چرک 
لبخند های چروک
معلوم است

 که خانه دلت

        بانو ندارد

(خاله سوسکه)

لینک تصویر / توسط علیرضا


26.

اگر میدانستم بخاطر مصداقش روزی در به در میشوم

هیچ گاه در کودکی ورد زبانم نمیشد

"چشم چشم دو ابرو"

(علیرضا)



لینک تصویر / توسط علیرضا


27.

محو می شود 

هرآنچه غیر از توست 

وقتی که تو 

مخاطب ِ نگاهم باشی

(میسفیت)


لینک تصویر / توسط علیرضا


28.
برف ... برف ... برف

لینک تصویر / توسط علیرضا


29.

تنگی دریا

قفسی آسمان

آپارتمانی زندگی

...

(علیرضا)



لینک تصویر / توسط علیرضا


30.

شده ام کشتیِ یونانی ...
نرسیده به ساحل!

(کیبورد به دست)


ساحلی متروکه ام 

تنها رونقم کشتی هاییست 

که در غمت به گِل نشسته اند... 

(تیراژه)



و آن دریایی بودی ،

که عشق ساحل کورت کرده بود . 

خواستم از ساحل به تو نزدیک تر باشم ،

غرق شدم .

... 

.. 

(میسفیت)


کمان اَبرویت، خطِ ساحل 

این بار که پلک زدی... 

بگذار موج مُژگانت،     غرقم کُنَد  

 (بهروز)


تو به ساحل چنگ می زدی

من به رویای موج های دامنت

افسوس که پیش چشم تو

حتی غرق شدن 

چنگی به دل نزد ...

(پدیکس)



نگاهت ساحل نجات

و من کشتی شکسته ای حوالی تو

رو برنگردان از من که غرق میشوم ...

(علیرضا)



لینک تصویر / توسط علیرضا





31.

همه چیز رو به راه است؛

حتی او که رو به راه ایستاده

و عزم رفتن دارد..!


(چکامه)


دخترکم

ما همه در این دنیا مسافر بودیم

نمازهایمان که نه

ولی دلهایمان بدجور شکسته بود..!


(شادو)


لینک تصویر / توسط علیرضا



و ...





نظرات 16 + ارسال نظر
misfit 1392/02/27 ساعت 01:25 http://misfit.blogfa.com

عالی عالی عالی

واقعا خسته نباشی علیرضا جان

خیلی لذت بردم و کلی خاطره برام زنده شد

مرسی

با این پست دانه ها یه جون دوباره میگیره
...
..
.

ممنون
خودم هم همینطور

طـ ـودی 1392/02/27 ساعت 01:49

عالـــــــی بود
عالیــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


واقعا مرســی، خسته نباشی

دست همه ی بچه ها درد نکنه واسه پست های عالیشون

مرسی طودی جان

سارا 1392/02/27 ساعت 11:37 http://sm19.blogfa.com

اصلا خوب نبود :|
.
.
.
چون عالی بود عــالــی
مرسی علیرضا :)
بعد اینکه من اولش ک خوندم هیدر یه احظه فک کردم در مورد هیدرات کربن میخوای چیزی بنویسی :دی ی ی

:)
از بس که پرونانسییشنم (!!) در حد کف خیابونای لندنه !!!!

طـ ـودی 1392/02/27 ساعت 16:47

دانه ها امروز 175تا بازدید از طرف 69نفر (تا این لحظه البته) داشته، یعنی از بین این 69نفر هیچ کس دیگه ای غیر از این 3تا کامنت بالا حتی یه خوب بود، ایول هم نداشت که بگه واسه این پست!!!!
قبول دارم که بعضی از پست ها رو نمیشه کامنت گذاشت واسش ولی یه همچین پستی رو هم حتی . . .
جالبه واقعا!

نمیدونم!
ولی من اینطوری راحت ترم !
معمولا نود درصد کامنت های پست های من همین خوب بود و مرسی و عالی بود و ایناست ! از سر تعارف و عادته ها البته !!! تو جواب هم باید بیام یکی در میون بنویسم ممنون و مرسی !!!
اینجا صورت خوبی نداره وگر نه با کامنت های بسته جدا راحت ترم !

طـ ـودی 1392/02/27 ساعت 16:49

الان کامنت خودمو خوندم احساس کردم یکم با لحن تند نوشتمش
کامنت بالا لحنش تند نیست، تعجبیه...!

نه تند نبود
ممنون که اینقدر به فکر اینجا هستی

تهرانی 1392/02/27 ساعت 17:53

دست مریزاد. انتخابات و کارت عالی بود.
یکی از موندگار ترین پست های این وبلاگ همینه.

اتفاقا پست های موندگار تر ی داشتیم ! حداقل تو ذهن خودم !

ایووووووووووووووول
دمتون گرررررررررررررم
من عاشق هدراتونم البته به علاوه پست ها

دم شما هم گرم

عالی بود علیرضا
مرور تصویرها با پستهایی که مرتبطند..
محشر بود
مرسی

مرسی

لینک خانم الهه انگار مشکل داره..نه؟

اصلاح شد

گلنار 1392/02/28 ساعت 01:26

چه زود می گذرد ایام ..علیرضای عزیز مرسی از این دو بخش و تصاویر مرتبطه.
همچنان برقرار باشید .

اوهوم
شما هم همینطور

paeez 1392/02/28 ساعت 10:13 http://www.paeezestan.blogfa.com

من اکثرشو ندیده بودم:)))
+بعضیاشون خیلی قشنگ بودن:)

ممنون

لحن جوابی که به کامنتهای من میدی به نسبت باقی پاسخ ها خشکه واقعا یا من اینطور حس میکنم؟

فکر نکنم
اتفاقا بخاطر جواب دادن به سوال تو بقیه ی کامنت ها رو هم جواب دادم




عدو شود سبب خیر همین موقع ها است ها!

عجب!

سلام ...

از ذکر منبعتون متشکرم واقعاً ...

با دیدن برخی از قسمت های این پست تصمیم گرفتم بیشتر به اینجا سر بزنم از این جهت که بنده وبلاگ نویسی هم می کنم گاهاً و برام جالبه وبلاگ هایی که ارتباط خوبی می تونن بین نوشته و عکس بر قرار کنن
به هرحال، موفق باشید همیشه .

http://goddesseo.blogfa.com

خب امیدوارم اسمتون رو اشتباه ننوشته باشم!
ممنون لطف دارید
شما هم

نه درست نوشتین .
منظورم این بود که این الهه ، با اون الهه ای که اینجا متن می نویسه قاطی نشه :)

اوهوم

جزیره 1392/03/03 ساعت 21:18

علیرضا جان
خب اینجا اصولا نوشته های وبلاگ مینیماله دیگه پس باید کامنت مینیمال گذاشت که میشه همون عالی بود و این حرفا
ولی حالا از شوخی گذشته علیرضا اینجا به هرحال نوشته ها جوریه که نمیشه نظر خاصی گفت. مثلا در مورد موضوع خاصی نوشته نشده که ادم نظر خاصی داشته باشه ولی من از کامنتدونیه بسته خیلی بدم میاد .لدفن اصلن کامنتاتو نبند
"ایکون کسی که پابرهنه پریده بین صحبت دو نفر :دی"

ممنون
چشششم حتما
:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد